mboost-dp1
V/S/B: Sony Ericsson c905
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg har sådan en 3 måneder gammel Sony Ericsson c905 som jeg sådan set står og har lidt fortrudt jeg har købt.
Købt hos Telmore, og dermed IKKE simlåst.
Nu ved jeg så ikke helt hvad jeg kan forlange for den - skulle der være nogle her på newz der måske vil byde på den?
Evt. komme med et bud hvad jeg kan få for den - eller måske har I noget nice Hardware som I vil bytte med?
Jeg forbeholder mig retten til alting ;-)
*det er vist meget normalt at skrive efterhånden*
Købt hos Telmore, og dermed IKKE simlåst.
Nu ved jeg så ikke helt hvad jeg kan forlange for den - skulle der være nogle her på newz der måske vil byde på den?
Evt. komme med et bud hvad jeg kan få for den - eller måske har I noget nice Hardware som I vil bytte med?
Jeg forbeholder mig retten til alting ;-)
*det er vist meget normalt at skrive efterhånden*
#2 Du undersøger bare ;-)
Som sagt forbeholder jeg mig retten til meget, men er rimelig åben - så hvis der er en der ligger inde med noget Hardware der kunne byttes lige over evt. +- et mindre beløb.
Måske noget andet spændende....
Byd løs - så ser vi. :-)
Som sagt forbeholder jeg mig retten til meget, men er rimelig åben - så hvis der er en der ligger inde med noget Hardware der kunne byttes lige over evt. +- et mindre beløb.
Måske noget andet spændende....
Byd løs - så ser vi. :-)
Er det fordi den er lidt stor og tung?
Har den selv, og den er fremragende til billeder og for den sags skyld video.
Har personligt aldrig ejet en telefon før den, der har så god video optage kvalitet.
Jeg betalte dog fuldpris, da jeg vil være fri for aftaler med teleselskaber.
Er det fordi den er lidt stor og tung?
Har den selv, og den er fremragende til billeder og for den sags skyld video.
Har personligt aldrig ejet en telefon før den, der har så god video optage kvalitet.
Jeg betalte dog fuldpris, da jeg vil være fri for aftaler med teleselskaber.
#4 Tror 500 er lige i underkanten - og kan ik så godt bruge kabler - men tak for budet ;-)
Ja den er noget stor, men jeg købte den også pga kameraet, hvilket jeg er/var fuldt ud tilfreds med - jeg har dog altid været "nokia mand" og har sådan set en E66 til at ligge som jeg savner vildt - specielt muligheden for at købe/hente programmer til den så som Jokuspot.
Man er desuden heller ikke bundet af noget når den er købt hos Telmore ;-)
Ja den er noget stor, men jeg købte den også pga kameraet, hvilket jeg er/var fuldt ud tilfreds med - jeg har dog altid været "nokia mand" og har sådan set en E66 til at ligge som jeg savner vildt - specielt muligheden for at købe/hente programmer til den så som Jokuspot.
Man er desuden heller ikke bundet af noget når den er købt hos Telmore ;-)
siliankaas (6) skrev:#4 Tror 500 er lige i underkanten - og kan ik så godt bruge kabler - men tak for budet ;-)
Okay, 500 synes du er for lidt, hvad er så en passende pris hvis vi spørger dig :)
Og jeg er sådan set enig, de 500 som #4 bød var nok lige i underkanten, men hvis du ikke melder ud med en mindstepris kan man jo sige at hans bud var fair nok :)
Tja - hvis man søger på f.eks dba så går den for ca 1500.
Du har naturligvis ret i at det kan være et fair bud når jeg ikke skriver mindste pris, men rimelige bud er vel okay at forlange ;-)
Grunden til jeg ik skriver mindste pris, er at jeg lige som har åbnet for muligheden at kunne bytte med et eller andet.
Lad os sige du ligger inde med en 22" Fladskærm* du gerne vil bytte lige over med.... så er det måske også en mulighed.
Jeg er stadigvæk åben for bud, og jeg må altså indrømme at jeg har det sådan at jeg hellere vil kaste den i havnen end at "nøjes" med 500 ;-)
*Bare et eksempel.
Tja - hvis man søger på f.eks dba så går den for ca 1500.
Du har naturligvis ret i at det kan være et fair bud når jeg ikke skriver mindste pris, men rimelige bud er vel okay at forlange ;-)
Grunden til jeg ik skriver mindste pris, er at jeg lige som har åbnet for muligheden at kunne bytte med et eller andet.
Lad os sige du ligger inde med en 22" Fladskærm* du gerne vil bytte lige over med.... så er det måske også en mulighed.
Jeg er stadigvæk åben for bud, og jeg må altså indrømme at jeg har det sådan at jeg hellere vil kaste den i havnen end at "nøjes" med 500 ;-)
*Bare et eksempel.
Bachy (12) skrev:Du skriver ikke meget om hvor telefonen befinder sig henad i verden, for har man noget gear der kunen fange din interesse, kan det hurtigt blive en dyr fornøjelse at smide via postdk :)
Ahh Point taken - befinder sig Syd for Århus... :-)
Nu er det ik så meget en mobil jeg lige er på jagt efter, så er helt ked af at takke nej....
Men tak for budet :-)
I øvrigt: En HTC Touch Diamond - er den ikke en del dyre end min SE 905?
Nu er det ik så meget en mobil jeg lige er på jagt efter, så er helt ked af at takke nej....
Men tak for budet :-)
I øvrigt: En HTC Touch Diamond - er den ikke en del dyre end min SE 905?
Sidst jeg tjekkede dba var den billigeste til salg for 1500 - så deromkring var nok at foretrække (for mig i hvert fald) ;-)
Det var egentlig også planen, men det ser ud til at det går lidt sløjt med at få den solgt, så jeg er villig til at smide penge efter din SE istedet, også se om jeg kan komme agf med HTC'en senere.
Men du melder blot tilbage om du vil sælge den her, eller om din kollega køber den :)
Men du melder blot tilbage om du vil sælge den her, eller om din kollega køber den :)
Hmm ... nu sidder jeg lid ti et dilemma, jeg fik tilbud en C905 her i lokal området, og det er selvf hurtigere og billigere end skulle have den sendt herned fra Århus :)
Men nu har jeg jo selvfølgelig mere eller mindre sagt ja til at aftage din tlf, så lad os se hvad vi finder ud af.
Hvad er din pris hvis den skal sendes til Sønderborg ?
Men nu har jeg jo selvfølgelig mere eller mindre sagt ja til at aftage din tlf, så lad os se hvad vi finder ud af.
Hvad er din pris hvis den skal sendes til Sønderborg ?
Du skal ikke føle dig forpligtet til at købe min tlf ;-)
HVis du hellere vil købe den anden, gør du bare det - jeg ville selv foretrække at købe noget i lokal området, så man lige kan se den først..
Hvis du ikke vil købe den, så springer du bare fra - så er den fortsat til salg. :-)
Har netop tjekket købs dato som er 08/01.2009
Du skal ikke føle dig forpligtet til at købe min tlf ;-)
HVis du hellere vil købe den anden, gør du bare det - jeg ville selv foretrække at købe noget i lokal området, så man lige kan se den først..
Hvis du ikke vil købe den, så springer du bare fra - så er den fortsat til salg. :-)
Har netop tjekket købs dato som er 08/01.2009
buch (28) skrev:Manden vil gerne købe din mobil og det skal han selvfølgelig have lov til!
Øh? -Han skriver jo netop han har fået tilbudt en lokalt.
buch (28) skrev:Lad da vær med at undskylde sådan, du har jo ikke gjort noget? :)
Undskylder da ikke - fortæller bare at han bare skal gøre hvad han vil - men okay :-)
buch (28) skrev:Du glemte at oplyse prisen med fragt.
Se #29
:-)
Tjaa ... det der gør den lokale interresandt er jo at jeg kan have den hurtigere i fingerne, og det kender alle nørder vist, jo hurtigere man kan have sit legetøj indenfor døren, jo hurtigere kan man få sit fix :)
Nå, men vi skal have fundet ud af noget, forstå rjeg dig korrekt, så vil du have 1575,- for din pc ?
Så skal vi velsagtens have fundet ud af noget penge overførsels sjov, du tager vel ikke imod paypal ?
Nå, men vi skal have fundet ud af noget, forstå rjeg dig korrekt, så vil du have 1575,- for din pc ?
Så skal vi velsagtens have fundet ud af noget penge overførsels sjov, du tager vel ikke imod paypal ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.