mboost-dp1
Windows 7 Ultimate 32/64 bit
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Er i den heldige situation at jeg har fået endnu en licens til windows 7 ultimate 32/64bit, men har en ny pc med windows 7 på allerede, så har ikke selv brug for den.
Det var en gave fra microsoft for et af deres kurser.
har solgt en før herinde Reference
Så lade bydene flyde. Jeg forbeholder mig igen retten til alt.
Det var en gave fra microsoft for et af deres kurser.
har solgt en før herinde Reference
Så lade bydene flyde. Jeg forbeholder mig igen retten til alt.
Du får en knækket Klovn-DVD og et gammelt KTAS-nummer skrevet med blyant på lokumspapir. ...det passer ikke.
Sidste gang bestod pakken af to skiver, en 32- og en 64 bit, i pap-chartek, der fra producentens side var lagt i noget der lignede cellofanindpakning. Licensen graver du frem mellem de to skiver, når du har flået cellofanen af.
Men en mand af din kaliber kan da umuligt undvære papkasse med bells and whistles. Hvad vil damerne dog ikke sige, når de finder ud af, at dit OS, som en anden abort, blev brutalt udskrabet fra en knitrende plasticemballage? Jeg kan lynhurtigt vurdere, at det her slet ikke er noget for dig.
Du får en knækket Klovn-DVD og et gammelt KTAS-nummer skrevet med blyant på lokumspapir. ...det passer ikke.
Sidste gang bestod pakken af to skiver, en 32- og en 64 bit, i pap-chartek, der fra producentens side var lagt i noget der lignede cellofanindpakning. Licensen graver du frem mellem de to skiver, når du har flået cellofanen af.
Men en mand af din kaliber kan da umuligt undvære papkasse med bells and whistles. Hvad vil damerne dog ikke sige, når de finder ud af, at dit OS, som en anden abort, blev brutalt udskrabet fra en knitrende plasticemballage? Jeg kan lynhurtigt vurdere, at det her slet ikke er noget for dig.
ja lingualgnota har købt en af mig før. så han ved hvordan det virker. Cellofanen brænder helt fint.
mvoigt27 (15) skrev:#14... Vi kan hermed konkludere at du er spindoktor for Rumagenten... hvad får du i provision? :)
Ahh... Jeg vil bare helst ikke have, at denne version ryger til under 550 kroner, da jeg ellers vil ligne et fjols, når jeg har købt Home Premium over amazon.co.uk til den pris.
Derfor! Hvis ingen byder over themuss, så køber jeg det for at smide det ud. Ha!
#19 Husk nu, at quote-mining er en slem, slem forretning her på Nåwz.dk:
Det er jo tydelig det, der stod, så jeg kan umuligt være "top bidder".
vandfarve (18) skrev:Jeg byder over 9000 kr. :), men siden Lingualgnota har budt 14 blowjobs ved hans dværghamster, så er det væsentlig under topbuddet nu.
Det er jo tydelig det, der stod, så jeg kan umuligt være "top bidder".
No problemo, duderino. Jeg tager den gerne til roden for en licens.
Så er spørgsmålet bare, hvem af jer unge, friske, spændstige fyre, jeg skal have den udtalte fornøjelse at sutte tør.
Kom frisk.
Så er spørgsmålet bare, hvem af jer unge, friske, spændstige fyre, jeg skal have den udtalte fornøjelse at sutte tør.
Kom frisk.
Jeg havde også en fin oplevelse, da jeg handlede med manden. Hurtigt og smertefrit - det er der mange, der kan lære noget af.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.