mboost-dp1

WoW account til salg

Gå til bund
Gravatar #1 - blupblup
18. maj 2010 07:06
Har 7 level 1 alle er på Alliance - Ravencrest.
Vil meget gerne af med dem da jeg har besluttet mig for at stoppe med WoW.

- Hurtige bud og så kan du få en level 2 med i buddet.

Minimumsbud: 5 dukkehår, helst i "mint" tilstand.
Gravatar #2 - Slettet Bruger [4182382639]
18. maj 2010 07:08
FIRST!1one
Gravatar #3 - conFen
18. maj 2010 07:13
Ooooh, det ser straks mere interessant ud.
Jeg kan desværre ikke hive 5 dukkehår ud af posen, men du kan få 5 af udgaven pubes?
Gravatar #4 - fjols
18. maj 2010 07:15
1/10
Gravatar #5 - onetreehell
18. maj 2010 07:57
SlettetBruger (2) skrev:
SECOND!1one
fixed!
Gravatar #6 - milandt
18. maj 2010 08:09
conFen (3) skrev:
Jeg kan desværre ikke hive 5 dukkehår ud af posen, men du kan få 5 af udgaven pubes?
Er det ikke det samme? "hive dukkehår ud af posen"?
Gravatar #7 - onetreehell
18. maj 2010 08:11
Bare vent til terracide kommer :-)
Gravatar #8 - terracide
18. maj 2010 08:15
0/10

Hrandersen, fordi du er dum betyder det ikke at vi andre er det.

Terra - Der er dømt fail-troll....
Gravatar #9 - blupblup
18. maj 2010 08:29
Jeg er ikke Hrandersen...
Gravatar #10 - terracide
18. maj 2010 08:46
#9:
Åh, ja....du er jo hans kæreste, sorry:

http://newz.dk/forum/koeb-salg/wow-acc-2x-80-mage-...

Terra - *rolling eyes*
Gravatar #11 - blupblup
18. maj 2010 08:48
Hvor gammel er du? Ville da være sørgeligt hvis du brugte alt den tid herinde uden at være over 70...
Gravatar #12 - Genzo
18. maj 2010 08:54
hvor mange pubes hår går der på 1 dukke hår?
Gravatar #13 - blupblup
18. maj 2010 08:56
#12 Skal bruge nogle grønne/turkise hår, sååé hvis du har sådan nogle er det kun 5 hår. Skal bruge en 600-700 andre for at min dukke kan få skiftet hårfarve hvis det er at du ikke har den farve :)
Gravatar #14 - terracide
18. maj 2010 09:07
#11:
Jeg får løn lige nu...hvad er din undskyldning? :)
Gravatar #15 - blupblup
18. maj 2010 09:41
Så gør dit arbejde, og siden du er så høj i hatten - jeg får også løn.. Forskellen er jeg arbejder og har små pauser. At du sidder på lorte forummer konstant beviser du intet laver både efter og på arbejde..?
Gravatar #16 - Hrandersen
18. maj 2010 09:48
terracide (8) skrev:
0/10

Hrandersen, fordi du er dum betyder det ikke at vi andre er det.

Terra - Der er dømt fail-troll....

Det skrev du til Blup Blup, altså Mikkel :D Jamen Terracunt, hvorfor er du så naiv ? xD
Gravatar #17 - terracide
18. maj 2010 09:58
#15:
Nej, det betyder jeg kan multitaske...kom igen :)
Gravatar #18 - blupblup
18. maj 2010 10:02
Så dvs. du kan sidde og arbejde med musen imens du skriver i den her chatbox?! Nice, troede ellers at når man klikkede på noget andet ville man ikke kunne skrive her længere. Hvilket styresystem har du???
Gravatar #19 - terracide
18. maj 2010 10:03
#18:
Mit job er overvågning...og har mere end en skræm ;)
Gravatar #20 - Hrandersen
18. maj 2010 10:04
terracide (17) skrev:
#15:
Nej, det betyder jeg kan multitaske...kom igen :)

Betyder det så, at du er en kælling?
Gravatar #21 - blupblup
18. maj 2010 10:05
Du gør ikke dit job godt når du har tid til at trolle 2-3 threads af gangen..
Gravatar #22 - Jakob Jakobsen
18. maj 2010 10:06
Da denne tråd åbenlyst er lavet som flamebait, har jeg ratet derefter og opfordrer andre til at gøre det samme.
Gravatar #23 - Hrandersen
18. maj 2010 10:07
Jakob Jakobsen (22) skrev:
Da denne tråd åbenlyst er lavet som flamebait, har jeg ratet derefter og opfordrer andre til at gøre det samme.

Uuuuh endnu en cunt, må jeg så høre, er det kun mig og blup blup du har ratet som flameshit? - Ellers skal du ikke gi' tråden skylden, men istedet din grimme mor for at ha' født så klam en søn ;)
Gravatar #24 - blupblup
18. maj 2010 10:07
Yes... Åbenlys flamebait er åbenlys! Der stod jo at terra skulle komme og trolle over det hele.
Gravatar #25 - Jakob Jakobsen
18. maj 2010 10:08
Hrandersen (23) skrev:
Uuuuh endnu en cunt, må jeg så høre, er det kun mig og blup blup du har ratet som flameshit? - Ellers skal du ikke gi' tråden skylden, men istedet din grimme mor for at ha' født så klam en søn ;)

Ahh... gode gamle arto.... savner du dem ikke?
Gravatar #26 - Hrandersen
18. maj 2010 10:09
Jakob Jakobsen (25) skrev:
Ahh... gode gamle arto.... savner du dem ikke?

tihi fniz,. tykke Jakob :D hvad fuck er arto. fandt btw din mor på fuckbook, sikke en klammert xD
Gravatar #27 - blupblup
18. maj 2010 10:09
#25 Er det din mor som blev kørt over af en parkeret bil?
Gravatar #28 - Genzo
18. maj 2010 10:11
#25 #26

det man siger er man selv?
Sikke en børnehave
Gravatar #29 - Hrandersen
18. maj 2010 10:14
Genzo (28) skrev:
#25 #26

det man siger er man selv?
Sikke en børnehave

Ja og du er helt sikkert en flødekaramel dit fede møgsvin xD
Gravatar #30 - Tumleren
18. maj 2010 11:26
Kan i huske dengang vi lod som om vi ville sælge en wow account for at være sjove og så blev vi seje da vi forsøgte at trolle folk og sige seje ord ???? xDD ehehehehehehe
Gravatar #31 - Tumleren
18. maj 2010 11:28
I er dumme at høre på og i fornærmer ikke nogen med jeres posts. Folk er ligeglade
Gravatar #32 - Magten
18. maj 2010 11:34
Tumleren (31) skrev:
I er dumme at høre på og i fornærmer ikke nogen med jeres posts. Folk er ligeglade
Havde det nu været svinere i Onkel Ignota stil, så havde man i det mindste fået et godt grin ud af det :D
Gravatar #33 - Hrandersen
18. maj 2010 11:41
Tumleren (31) skrev:

Vi fik da din opmærksomhed, ergo er du ikke ligeglad, vrangfjæs xD
Gravatar #34 - blupblup
18. maj 2010 11:42
I sidder på newz.dk og poster hver dag, humor er ikke ligefrem et must for det i guess..
Gravatar #35 - Hrandersen
18. maj 2010 11:43
Magten (32) skrev:
Havde det nu været svinere i Onkel Ignota stil, så havde man i det mindste fået et godt grin ud af det :D

Og du er bare pisse grim, gemmer dig bag billedet af en kælling! Vi andre tør da at ligge vores eget fjæs ind, bøssebob :D
Gravatar #36 - Tumleren
18. maj 2010 11:44
Hrandersen (33) skrev:

I fik min opmærksomhed fordi jeg læser alle tråde der har med wow account salg at gøre. I fik mig til at svare fordi i er dumme at høre på.
Gravatar #37 - blupblup
18. maj 2010 11:47
Hvis du var ligeglad ville du ikke bruge tid på at svare, prøv og spil tough irl.. Brille abe..
Gravatar #38 - plazm
18. maj 2010 11:50
Hrandersen (33) skrev:

Ork, du får lige en http://xkcd.com/386/

Han skrev at i ikke fornærmer nogen med jeres posts, jeg byder ind med at folk højst får endnu lavere tanker om jer, ergo er folk netop ligeglade, de bider ikk på og prøver at forsvare at deres mor ikke er på facebook, eller angriber den anden vej.

At folk påpeger det kan ikke klassificeres som at bide på, men som en lille håb om at I kommer videre i dagens program.
Gravatar #39 - Hrandersen
18. maj 2010 11:50
Tumleren (36) skrev:
I fik min opmærksomhed fordi jeg læser alle tråde der har med wow account salg at gøre. I fik mig til at svare fordi i er dumme at høre på.

Det ændre stadig ikke på, at VI fik DIN opmærksomhed bøssebob med briller på xD - "Fordi jeg læser alle tråde der har med wow, at gøre" Hvem lyder nu dum vaaaaaaaaaaaaaaar geek!
Gravatar #40 - blupblup
18. maj 2010 11:52
Okay, sorry - jeg er nemlig slet ikke ligeglad med hvad folk on teh internetz tænker om mig - da slet ikke på newz!
Gravatar #41 - Hrandersen
18. maj 2010 11:53
plazm (38) skrev:
Ork, du får lige en http://xkcd.com/386/

Han skrev at i ikke fornærmer nogen med jeres posts, jeg byder ind med at folk højst får endnu lavere tanker om jer, ergo er folk netop ligeglade, de bider ikk på og prøver at forsvare at deres mor ikke er på facebook, eller angriber den anden vej.

At folk påpeger det kan ikke klassificeres som at bide på, men som en lille håb om at I kommer videre i dagens program.

Der er fanme ikke noget håb at komme efter når de er aktive brugere på NEWZ :D De bider jo lige netop på, det vi er ude efter er, at få folks opmærksomhed, og det får vi, og nu fra endnu en person, dig, din grimmert :D du er så pisse fed at din mor ikke engang vil kendes ved dig xD
Gravatar #42 - Wickedmike
18. maj 2010 11:58
Hrandersen, jeg er med på en sviner er okay en gang imellem, men det der du har gang i lige nu er altså for langt ude.

Prøv nu og komme tilbage til et sagligt plan i stedet for det der, for det første vil alle der læser denne her tråd igennem syntes i er snot dumme og høre på.
For det andet kan opmærksomhed tiltrækkes på andre måder en med navneord.
Gravatar #43 - plazm
18. maj 2010 12:00
#41, som opfølgning på "Duty Calls", så er min opmærksomhed ca. intet værd, jeg sidder arbejdsløs og lever netop efter "Duty Calls", du har sikkert fået en masse til at klikke ind som håber at det her ville blive en klassisk WoW salgstråd, mig inklusiv, men for de flestes vedkommende så er den her tråd død ligesom "HD i Airport" tråden. Vi er bare kørt forbi et uheld på motorvejen og de fleste kikker bare og kører fordi, andre stopper op og hjælper hvis de kan.
Gravatar #44 - blupblup
18. maj 2010 12:02
Hvordan kan man være dum og høre på uden at sige noget? Og i er det eneste forum hvor folk er dumme nok til at hoppe på..

#43 Kunne sagtens lave en WoW salgs tråd, men jeg gider ikke lave det arbejde for at sidde og se jer skrive om at i har googlet et eller andet random hotmail som jeg sætter på..
Gravatar #45 - Hrandersen
18. maj 2010 12:04
Wickedmike (42) skrev:
Hrandersen, jeg er med på en sviner er okay en gang imellem, men det der du har gang i lige nu er altså for langt ude.

Prøv nu og komme tilbage til et sagligt plan i stedet for det der, for det første vil alle der læser denne her tråd igennem syntes i er snot dumme og høre på.
For det andet kan opmærksomhed tiltrækkes på andre måder en med navneord.

Okay jeg prøver, Hej mit navn er Rasmus Andersen, jeg undskylder inderligt for min dårlige opførsel
, her på dette dejlige og meget seriøse forum.... Ej det er fanme ikke lige mig, luk nu bare røven og dans Mike!

plazm (43) skrev:
#41, som opfølgning på "Duty Calls", så er min opmærksomhed ca. intet værd, jeg sidder arbejdsløs og lever netop efter "Duty Calls", du har sikkert fået en masse til at klikke ind som håber at det her ville blive en klassisk WoW salgstråd, mig inklusiv, men for de flestes vedkommende så er den her tråd død ligesom "HD i Airport" tråden. Vi er bare kørt forbi et uheld på motorvejen og de fleste kikker bare og kører fordi, andre stopper op og hjælper hvis de kan.

Duty call's op i din røv:) du gir' mig stadig den opmærksomhed som jeg hungrer efter, om du mener den er noget værd er ikke mit problem. Du gir nemlig en fuck for hvad der bliver skrevet her, og det kan du ikke løbe fra, bøsserøv :D
Gravatar #46 - Wickedmike
18. maj 2010 12:06
#45 Jeg er glad for du understreger min pointe med mit indlæg.

Hrandersen (45) skrev:
her på dette dejlige og meget seriøse forum...

... Men nu skal du jo lige huske på hvem der er med til at gøre det til et useriøst forum, dig selv.
Gravatar #47 - blupblup
18. maj 2010 12:07
I gør grin af alle WoW accounts der bliver solgt her, så vi må ikke gøre grin med jer? I kan ikke klare at "the jokes on you"?
Gravatar #48 - plazm
18. maj 2010 12:09
blupblup (47) skrev:
I gør grin af alle WoW accounts der bliver solgt her, så vi må ikke gøre grin med jer? I kan ikke klare at "the jokes on you"?
Sagtens, det er trods alt det her vi lever for, rante wow account sælgere og forklare at vi har ret og er bedre, altså gør i præcis som vi gerne vil have!
Gravatar #49 - blupblup
18. maj 2010 12:10
Vi gør præcis som i vil have? Klart klart, tror det er din egen opfattelse af det
Gravatar #50 - Hrandersen
18. maj 2010 12:10
Wickedmike (46) skrev:
#45 Jeg er glad for du understreger min pointe med mit indlæg.

... Men nu skal du jo lige huske på hvem der er med til at gøre det til et useriøst forum, dig selv.

Jeg har aldrig været med til, at gøre dette forum useriøst, mr. buttcrack! Det var useriøst da jeg oprettede min bruger, jeg er blot med til at holde det useriøst. Lad mig høre fatty, hvordan går det på dansegulvet?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login