mboost-dp1

WoW-Account til salg

Gå til bund
Gravatar #1 - Sebbecenter
5. aug. 2009 18:57
Hejsa.

Da jeg er færdig med gymnasiet og snart starter på højskole og derefter militæret bliver det et farvel til World of Warcraft efter mere end 140 dage spillet ingame.

Grunden til jeg spørger her er at jeg IKKE kan ændre e-mail adressen da det er en ofir mail og har været inaktiv i mere end 3 måneder og derved slettet. Kan derved ikke oprette en ny ofir da ofir nu KUN er en jobportal og mailen er flyttet over til forum.dk

På accounten er der.
Main: Level 80 Gnome Female Mage. Næsten geared til PERFEKTION ingame med 5/5 Conqueror set som er det bedste Ingame. Desuden kommer den fra en top 250 i verden guild så de fleste hardmodes i Ulduar HC er klaret.

Desuden har den fint furious gladiator / deadly gladiator gear til pvp og 30000 guld som SELV er tjent.

Udover dette er den 450 Enchanting/Tailoring/Cooking med næsten ALLE recipes, 6000 achievement points, epic flying mount, CHOPPER (14000guld værdi) og en masse exalted reputations.

Udover: Level 80 Rogue 450 Jewelcrafting/Mining. Geared til at kunne klare Ulduar HC uden problemer med fint PVE gear.

Level 42 Druid

Disse to characters er på EU KAZZAK realm som er verdens 3. bedste PVE server progress wise så masser af alt runs/ PuG's

Udover på Frostwhisper EU server.

Level 70 Shaman
Level 19 TWINK Paladin
Level 44 Warlock.

Alt i alt er dette muligheden for dig som gerne vil prøve at spille World of Warcraft men ikke har et 40 spilledages Ingame tid til at opnå samme karaktere.

Mere information om armory, character eller andet bedes sendes i PM.

Kun seriøse bud.
Gravatar #2 - shantri
5. aug. 2009 19:12
Har helt lyst til at spørge om dit gennemsnit i gymnasiet ;)?
Gravatar #3 - Tumleren
5. aug. 2009 19:12
Og før folk begynder at bitche igen

http://newz.dk/forum/wow-account-salg/konsekvenser...

Du skal ikke regne med at få solgt noget herinde, Sebbecenter. Folk har noget imod dem, der prøver at sælge wow accounts
Gravatar #4 - Sebbecenter
5. aug. 2009 19:15
7,5 fik jeg i snit på gym som vel er ganske udemærket

Håber bare at dem der bitcher ignorerer dette indlæg så.
Gravatar #5 - gnаrfsan
5. aug. 2009 19:22
Tumleren (3) skrev:
Du skal ikke regne med at få solgt noget herinde, Sebbecenter. Folk har noget imod dem, der prøver at sælge wow accounts

Hvis der er nogen, der er interesserede, er de nok ligeglade med hvad folk synes om accountsalg, generelt.
Gravatar #6 - Mort
6. aug. 2009 06:10
Tumleren (3) skrev:
Folk har noget imod dem, der prøver at sælge wow accounts

Det værste er dem der opretter en konto how newz, alene med det formål at sælge deres wow account. Det kan rimeligt let opdages, ved at deres antal af indlæg er lig antallet af posts i salgstråden.
Gravatar #7 - zin
6. aug. 2009 07:25
#6: Nåh,
sådan her:

Oprettet:

5. aug. 2009 20:37
Aktiveret:

5. aug. 2009 20:54

Indlæg i alt:

2

Kilde? :-P
Ej, det er sq fint. Held og lykke, sebbe. Godt du ligger WoW fra dig. :-)
Gravatar #8 - doh09
6. aug. 2009 07:36
#7 owned :D

lol anyways, held og lykke herfra, enhver der skipper WoW bidrager til samfundet :D
Gravatar #9 - terracide
6. aug. 2009 07:36
Sebbecenter (4) skrev:
7,5 fik jeg i snit på gym som vel er ganske udemærket

Håber bare at dem der bitcher ignorerer dette indlæg så.

Too late...
Gravatar #10 - cazotaro
6. aug. 2009 08:49
Vil gerne høre hvad du får solgt den for.
Gravatar #11 - Norrah
6. aug. 2009 10:03
JEg har et save game til final fantasy 7, hvor jeg har brugt over 100 timer på at klare alt... nogen der vil købe?
Gravatar #12 - apkat
6. aug. 2009 11:54
Norrah (11) skrev:
JEg har et save game til final fantasy 7, hvor jeg har brugt over 100 timer på at klare alt... nogen der vil købe?
Bytte med en løst kryds og tværs?
Gravatar #13 - Norrah
6. aug. 2009 12:14
ER mere til løste sodukoer på hard.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login