mboost-dp1

WTS 80 paladin med epics!

Gå til bund
Gravatar #1 - Krischard ApS
21. maj 2010 02:02
FANTASTISK TILBUD!

Level 80 Ret/Prot paladin, geared, gemmed og enchanted til Icecrown Citadel (ARHTAS!!!), har 5,4k gearscore i begge specs og 450 i både JC OG Mining for ultimate stamina power!! Kanon raiding character, du vil elske det shit!

Level 80 Mage der har sygt nice entry level raid gear, er helt klar til NAXXRAMAS.

Der er over 700g i alt på begge chars og begge findes på Tarren Mill (WOW TOP GUILDS)

Jeg sælger ALT, du får alt fra boksen, alle cd-keys, secret password, etc. Du får FULD KONTROL over alt på accounten.

Bud starter på 1400 kr. og så får du endda alle mine primordial saronites med i købet!

ps. jeg gør opmærksom på denne tråd...
http://newz.dk/forum/wow-account-salg/konsekvenser...
Gravatar #2 - Tumleren
21. maj 2010 02:07
det betyd er jo at du i frornvejen gør opåmærksom pårisikoen ved at sælge accoutn

god tfor idg
Gravatar #3 - Tumleren
21. maj 2010 02:08
jhahaa
Gravatar #4 - kinaholm
21. maj 2010 05:28
#1 - Kan du ikke linke til WOWArmory eller lignende ? Vil super gerne se den mere detaljeret :)
Gravatar #5 - røvskæg
21. maj 2010 05:32
kinaholm (4) skrev:
#1 - Kan du ikke linke til WOWArmory eller lignende ? Vil super gerne se den mere detaljeret :)

Så kan vi nemlig indberette salget til blizard. - He He He ....
Gravatar #6 - Andens999
21. maj 2010 05:52
Øv nu ødelagde du jo lige det hele der røvskæg:) Prøv bare at tænk hvis Terra fik fat i punken???
Gravatar #7 - Andens999
21. maj 2010 05:56
Hmm så lige at du endda har lagt et link på med konsekvenserne ved at sælge en account:) Tror du virkelig at efter folk har læst den at de skulle være bare en smule interesseret i at købe din???
Gravatar #8 - Wickedmike
21. maj 2010 05:56
Hoooold kæft man, jeg regner stærkt med det er løgn det her og at jeg drømmer.

Hvis folk da ikke kan finde ud af at bruge Søge-funktionen og se hvad der sker med alle andre tråde af denne kaliber, de burde trækkes med ud bagved og skydes.
Gravatar #9 - LinguaIgnota
21. maj 2010 07:34
Så, fald lige ned, folkens. Undskyldningen for at opføre sig svinsk overfor WoW-sælgerne er, at de prøver at pushe et produkt uden at oplyse en potentiel køber om risiciene - det har OP gjort i dette tilfælde.
Nu er I svinske bare for at være svinske. Der er ingen LULZ her, move along.

Props til OP og held og lykke med det.
Gravatar #10 - holmen
21. maj 2010 07:38
LinguaIgnota (9) skrev:
Så, fald lige ned, folkens. Undskyldningen for at opføre sig svinsk overfor WoW-sælgerne er, at de prøver at pushe et produkt uden at oplyse en potentiel køber om risiciene - det har OP gjort i dette tilfælde.

Men så er det jo ikke sjovt...
Gravatar #11 - Wickedmike
21. maj 2010 07:40
#9 Det gælder om at være svinsk når man kan være svinsk :D

Bestemt ved sådanne tråde her.
Gravatar #12 - terracide
21. maj 2010 07:42
Tråden smidt videre til Bliazzrd...stadig brud på EULA :)

Terra - Fuck WoW-sælgere :)
Gravatar #13 - LinguaIgnota
21. maj 2010 07:42
I er nogle forhærdede og nådesløse typer. Do go on.
Gravatar #14 - terracide
21. maj 2010 07:43
#13:
Havde du seriøst forventet "fuzzy-warm-feelings" fra mig af?
Gravatar #15 - el_barto
21. maj 2010 07:55
LinguaIgnota (13) skrev:
I er nogle forhærdede og nådesløse typer. Do go on.

Ville være interessant hvis nogen en dag gad tage en kamp om de der EULA'er og deres betydning for dansk retssikkerhed.

Om ikke andet kunne man da i det mindste få spillets oprindelige pris refunderet :)
Gravatar #16 - terracide
21. maj 2010 07:56
#15:
Ville være fucking irrelevant, da Blizzard + Servere ikke står i DK.
Gravatar #17 - Jakob Jakobsen
21. maj 2010 09:24

Nej.
Da spillet sælges og reklameres for i Danmark, skal de følge Dansk lovgivning.
Gravatar #18 - terracide
21. maj 2010 10:34
#17:
Held og lykke med at få dem til at stoppe bans af solgte account med den henvisning ;)
Gravatar #19 - Tobebech
21. maj 2010 14:10
el_barto (15) skrev:
Ville være interessant hvis nogen en dag gad tage en kamp om de der EULA'er og deres betydning for dansk retssikkerhed.

Om ikke andet kunne man da i det mindste få spillets oprindelige pris refunderet :)

Jeg kan ikke se noget i dansk lovgivning der skulle give en ret til at sælge accounts, da du ikke kan sælge noget du ikke ejer, du ejer ikke din wow account.
Gravatar #20 - Chewy
21. maj 2010 14:16
Wow..... Jeg mener... Wow....
Er ikke i tvivl om at kontoen bliver bannet, men stadig... Wow....
Gravatar #21 - arne_v
21. maj 2010 14:22

NEJ !!
Gravatar #22 - arne_v
21. maj 2010 14:26
#15-19

Dansk lovgivning sikrer at han kan slette alle chars og overdrage software og tom konto til en anden, fordi det er noget man har købt. Jeg er ret sikker på at Blizzard vil blive nødt til at acceptere dette.

Men retten til chars er angivet i TOS for de servere som chars eksisterer på og der er ikke noget i dansk lovgivning som forbyder Blizzard at forbyde overdragelse af dette, da det ikke er noget man har købt og betalt penge for.
Gravatar #23 - Tumleren
21. maj 2010 15:25
LinguaIgnota (9) skrev:

Lingu var rimelig meget den eneste der fattede at det var en trollpost. Jeres argument for at være faggots i wow-tråde er altid at der ikke bliver postet noget om konsekvenserne eller risikoen. Det blev der gjort her, så i har sådan set ikke så meget at komme efter.
Gravatar #24 - Krischard ApS
21. maj 2010 15:37
Wickedmike (8) skrev:

Hvis folk da ikke kan finde ud af at bruge Søge-funktionen og se hvad der sker med alle andre tråde af denne kaliber, de burde trækkes med ud bagved og skydes.

Okay... Du skulle måske passe lidt på med dit blodtryk, hvis en tråd på et forum kan få dig helt op i det røde :/

Andens999 (6) skrev:
Øv nu ødelagde du jo lige det hele der røvskæg:) Prøv bare at tænk hvis Terra fik fat i punken???

Oh my god. Peak of stupidity?

terracide (12) skrev:

Fint nok at du får hard-on af at lege internet crusader, men hvad fuck har du tænkt dig at Blizzard skal gøre? Banne alle accounts med en mage og en paladin på Tarren Mill?

Jeg håber virkeligt at du er klar over, at intet sker ved at du videresender en tråd fra et lille dansk nyhedsite. Tror du at Blizzard for det første ansætter en dansk oversætter bare for din skyld og for det andet vil banne en account bare fordi du siger de skal? Enhver idiot kunne komme ind og fake (ligesom jeg lige har gjort) et account salg.

Der er en grund til at i bare får automated response, de gider ikke spilde tid på jer.

Krischard - Fucking Retards.
Gravatar #25 - Hrandersen
21. maj 2010 15:45
Krischard ApS (24) skrev:
Wickedmike (8) skrev:

Okay... Du skulle måske passe lidt på med dit blodtryk, hvis en tråd på et forum kan få dig helt op i det røde :/

Oh my god. Peak of stupidity?

terracide (12) skrev:

Fint nok at du får hard-on af at lege internet crusader, men hvad fuck har du tænkt dig at Blizzard skal gøre? Banne alle accounts med en mage og en paladin på Tarren Mill?

Jeg håber virkeligt at du er klar over, at intet sker ved at du videresender en tråd fra et lille dansk nyhedsite. Tror du at Blizzard for det første ansætter en dansk oversætter bare for din skyld og for det andet vil banne en account bare fordi du siger de skal? Enhver idiot kunne komme ind og fake (ligesom jeg lige har gjort) et account salg.

Der er en grund til at i bare får automated response, de gider ikke spilde tid på jer.

Krischard - Fucking Retards.

De fatter det ikke, og det kommer du aldrig til, :) men du kan sagtens få din account solgt herinde, skulle ikke være et problem for dig.
Gravatar #26 - Wickedmike
21. maj 2010 16:36
#24 Blizzard har adskillige danske medarbejder, også i customer-relations, og som GMs.
Gravatar #27 - terracide
21. maj 2010 16:47
#24:
Alle felter er udfyldt via autoformular, ekslusive linket hertil som blev copy/pasted...tog 15 sek...uh du fik mig *shrugs*
Gravatar #28 - Chewy
21. maj 2010 16:53
Du glemmer at få den historiske udvikling med.
Til at starte med var der folk der havde ondt i røven over den manglende informering.
Det er dog efterhånden et stykke tid siden af dråben der fik bægeret til at flyde over faldt. Hvilke vil sige at folk nu bare er fucking trætte af wow-salgstråde.... Uanset informeringsniveauet...
Gravatar #29 - terracide
21. maj 2010 17:03
#28:
Jeg ville mene at der var et størrre kundepotentiale på f.eks dba eller qxl.

Terra - Der er jo 100% rent mel i posen ikke?
Gravatar #30 - Chewy
21. maj 2010 17:08
@29
Ja det skulle man tro...
Jeg er stadig forundret over hvad det mon kan være der får folk til at sælge herinde....
Gravatar #31 - Krischard ApS
21. maj 2010 17:16
Wickedmike (26) skrev:
#24 Blizzard har adskillige danske medarbejder, også i customer-relations, og som GMs.

Hvis du siger det, det ændrer ikke på at alle og enhver kan gøre det jeg lige har gjort.

terracide (27) skrev:
#24:
Alle felter er udfyldt via autoformular, ekslusive linket hertil som blev copy/pasted...tog 15 sek...uh du fik mig *shrugs*

Tror du har misforstået mine intentioner.. Jeg er ligeglad med din tid, den spilder du fint nok uden at jeg behøver hjælpe til. Jeg ville bare lige give jer et lidt realistisk synspunkt. Det virkede som om der var behov for det, som #4, #5, #6, #8, #20 og ikke mindst dig så glædeligt illustrerede for os i denne tråd :)

Chewy (28) skrev:
Du glemmer at få den historiske udvikling med.
Til at starte med var der folk der havde ondt i røven over den manglende informering.
Det er dog efterhånden et stykke tid siden af dråben der fik bægeret til at flyde over faldt. Hvilke vil sige at folk nu bare er fucking trætte af wow-salgstråde.... Uanset informeringsniveauet...

Hvis folk ikke vil købe en account, så lad være med at klikke på tråden. Hvor svært kan det være? Hver gang der kommer en ny post, bliver min salgs tråd bumpet op til toppen igen. Så enten er folk super dumme og giver mig gratis tid på toppen af forumet. Eller også er den egentlige grund bare at folk elsker at se deres helgen Terracide komme Blizzard til undsætning og redde dagen.

Den eneste grund til at der er 30 posts herinde nu, er fordi folk elsker at gang'e op og svine folk til sammen.
Gravatar #32 - arne_v
21. maj 2010 17:22

Eller så er folk bare så trætte af WoW account sælgere her ...
Gravatar #33 - Krischard ApS
21. maj 2010 17:49
arne_v (32) skrev:

Eller så er folk bare så trætte af WoW account sælgere her ...

5/50 tråde hander om wow på køb-salg. 3 af dem ligger på top 5. Det gør de fordi i poster flameshit i dem.

I skaber selv problemet, lad trådende dø hvis det virkeligt er fordi i er trætte af account sælgere.
Gravatar #34 - arne_v
21. maj 2010 17:51

Trådene ville også forsvinde hvis sælgerne søgte andre steder hen.

Og umiddelbart synes jeg at det ville være mere passende.
Gravatar #35 - Krischard ApS
21. maj 2010 17:57
arne_v (34) skrev:

Trådene ville også forsvinde hvis sælgerne søgte andre steder hen.

Og umiddelbart synes jeg at det ville være mere passende.

Hvad du syntes er passende er ikke relevant, medmindre selvfølgelig at du mener i kan skræmme dem væk ved at skrive slemme ting på internettet.
Gravatar #36 - arne_v
21. maj 2010 18:04

Du bragte selv emnet om hvorfor folk skrev på bane.

Du fik et svar.

Hvis det ikke er relevant, så må det jo være fordi at spørgsmålet ikke var relevant.

Men det kunne du jo gøre noget ved.
Gravatar #37 - themuss
21. maj 2010 18:06
EPIXX!!!!
Gravatar #38 - Tumleren
21. maj 2010 18:35
terracide (27) skrev:
#24:

Og hvad for en information har du givet dem? "Hallo der er en fyr på det her forum der sælger en account. Han har en paladin og mage på tarren mill, jeg kender ikke hans email, hans batte.net konto, hans characternavne, hans rigtige navn. Jeg ved faktisk ikke noget som helst om ham, jeg ved bare han vil sælge noget."

Det her er mere af ren nysgerrighed - Hvorfor har du indsendt en formular med information de ikke kan bruge til en skid? Du spilder din tid (uhhh 15 sekunder, badass) men du spilder da også deres i forvejen belastede supportsystem med det lort der.
Wauw
Gravatar #39 - Krischard ApS
21. maj 2010 18:43
arne_v (36) skrev:

Du bragte selv emnet om hvorfor folk skrev på bane.

Du fik et svar.

Hvis det ikke er relevant, så må det jo være fordi at spørgsmålet ikke var relevant.

Men det kunne du jo gøre noget ved.

Best be trollin.
Gravatar #40 - Clinkie
21. maj 2010 18:55
LOL

Jeg føler mig betydningsfuld, når jeg tror Blizzard interesserer sig for hvad jeg indrapporterer, he he he he he he he he he he he he he he he he

p.s.
heh
Gravatar #41 - KC
21. maj 2010 18:59
Det ødelægger spil oplevelsen for almindelige spillere. Fuck dig og din klarinet.
Gravatar #42 - Krischard ApS
21. maj 2010 19:03
KC (41) skrev:
Det ødelægger spil oplevelsen for almindelige spillere. Fuck dig og din klarinet.

Jeg undskylder mange gange på vegne af min klarinet.
Gravatar #43 - Slettet Bruger [658582192]
22. maj 2010 07:30
spiller Krischard ApS mon selv WoW ?

^^

Krischard ApS (31) skrev:
Hvis folk ikke vil købe en account, så lad være med at klikke på tråden. Hvor svært kan det være?

og gå glip af en enorm kilde til underholdning?

Tumleren (38) skrev:
jeg kender ikke hans email

i de fleste tilfælde gør vi jo.

*Tumleren er tydeligvis bange for at nogen fejlagtig inrapportere ham til blizzard, som så tror han prøver at sælge, og så mister hans livsprojekt.
Gravatar #44 - Tumleren
22. maj 2010 15:11
What
Gravatar #45 - Tobebech
24. maj 2010 15:16
arne_v (22) skrev:
#15-19

Dansk lovgivning sikrer at han kan slette alle chars og overdrage software og tom konto til en anden, fordi det er noget man har købt. Jeg er ret sikker på at Blizzard vil blive nødt til at acceptere dette.

Men retten til chars er angivet i TOS for de servere som chars eksisterer på og der er ikke noget i dansk lovgivning som forbyder Blizzard at forbyde overdragelse af dette, da det ikke er noget man har købt og betalt penge for.

Hvis jeg nu lejer en film, har jeg også betalt penge for det, men derfor kan jeg da ikke bare sælge den videre?
Gravatar #46 - arne_v
24. maj 2010 15:24

Nej. Men er der ikke også en ret stor forskel på at køb eet spil og gå ned og leje en film til 20 kroner for 2 døgn (eller hvad det nu koster) ??
Gravatar #47 - xXgmzorXx
24. maj 2010 23:08
Og den anden mulighed er bare at starte en helt ny bruger i level 1.
Fordelene?
Det koster kun 1300kr! Nej 1299.. nej! 0 kr!
Du kan træne din bruger i level 2.. og 3.. og jeg kan blive ved!!
Du risikere ikke at blive banned!
En kat dør, for vær bruger der bliver solgt.
Så start en bruger i stedet for at købe en, ikke for min skyld, men for kattene!
SAVE THE CAT!
Gravatar #48 - zin
25. maj 2010 07:15
#47: More like shave the pussy, amirite?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login