mboost-dp1
Hvordan laver man en cd, som selv åbner dokumenterne op??
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
hej
Jeg skal/vil i et projekt lave en cd, om en masse informationer om mit produkt. Jeg vil fx. lave nogle af tingene som hjemmesider, jeg mener bladet K-computer havde det en gang.. Altså lavet deres cd op bygget af sider, når man smækkede den i cdrom drevet startede den selv et vindue, med afspil cden.. Hvordan laver man det`??
Jeg skal/vil i et projekt lave en cd, om en masse informationer om mit produkt. Jeg vil fx. lave nogle af tingene som hjemmesider, jeg mener bladet K-computer havde det en gang.. Altså lavet deres cd op bygget af sider, når man smækkede den i cdrom drevet startede den selv et vindue, med afspil cden.. Hvordan laver man det`??
Hvad med bare at skrive: "explore.exe http://www.newz.dk" , mon så ikke den starter explore med newz som startside???
Aner ikke om det virker, men det tror jeg da det gør!
Aner ikke om det virker, men det tror jeg da det gør!
Det kunne man seføli' også, men når der nu er freeware programmer der kan gøre det for en, så kan man se helt præcist hvordan ens autorun.inf skal se ud, og eventuelle batch filer, og så selv rette dem til senere.
Men jo, det er da ikke så avanceret at se hvordan filen skal bygges op :).
Explorer er GUI'en i Windows og dens filmanager. Den du leder efter (og som #1 kan bruge) er nok nærmere iexplore...
Det kunne man seføli' også, men når der nu er freeware programmer der kan gøre det for en, så kan man se helt præcist hvordan ens autorun.inf skal se ud, og eventuelle batch filer, og så selv rette dem til senere.
Men jo, det er da ikke så avanceret at se hvordan filen skal bygges op :).
Explorer er GUI'en i Windows og dens filmanager. Den du leder efter (og som #1 kan bruge) er nok nærmere iexplore...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.