mboost-dp1
Hvordan med virus og outlook express
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Du kan også prøve at deaktivere stort set *al* scripting i IE. Det forhindrer også outlook (express) i at være virusspreder (og gør IE stort set ubrugelig, men det er så et valg, man må tage, hvis man ikke vil spamme hele ens adresseliste med trojanere og få ens eget system kompromiteret).
Eller du kan også bare prøve at kvitte den dårlige vane (OE) og finde et ordentligt mailprogram, der slet ikke *kan* eksekvere vedhæftede filer automatisk...
Eller du kan også bare prøve at kvitte den dårlige vane (OE) og finde et ordentligt mailprogram, der slet ikke *kan* eksekvere vedhæftede filer automatisk...
#4:
Hvad anbefalder du, sidder selv med Outlook og er lidt træt af det.
Hvad anbefalder du, sidder selv med Outlook og er lidt træt af det.
Thunderbird er et godt mailprogram, jeg bruger det selv, og det lever op til de basale mail-behov jeg har. (modtage/læse/sende)
Imponerende nok er langt de fleste (i omegnen af 99,997%) ormeangreb på IE platformen sket pga upatchede systemer. Så en mulig løsning kan være at holde den opdateret. En god virusscanner.
Flere vil sikkert give mig ret i at det er lappeløsninger, men det gør det muligt at køre outlook / outlook ekspres med rimelig ro i maven.
Flere vil sikkert give mig ret i at det er lappeløsninger, men det gør det muligt at køre outlook / outlook ekspres med rimelig ro i maven.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.