mboost-dp1
p2p networking
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Vi er et gymnasie i en overgangsalder, med hensyn på hardwaren. Dvs. vi har en masse (ca.40-50stk) computere, vi gerne vil have linket sammen. Dertil har jeg læst mig frem, hos forskellige steder, at softwaren dertil findes. Men hvad kaldes de og hvor kan jeg få fat i dem?
<STRONG>PS:</STRONG> Evt. forslag omkring opsætning, eller assistance er selvfølgelig også velkommen :)
Hvad skal I bruge det til?
Hvad mener du med "P2P networking"?
Og hvorfor kalder du software for "de"? :)
Hvad mener du med "P2P networking"?
Og hvorfor kalder du software for "de"? :)
...Sammenkoblingen skal give os en relativ stor cpu-kraft, som er væsentlig ved eksperimenterende forsøg, i Kemi/Biologi/Fysik. "De" fordi jeg er overbevidst om at der foreligger flere softwarer som opfylder mine krav
"p2p" står for Peer to Peer - Det samme koncept som i Kazaa hvor alle users er koblet sammen. Nu vil jeg bare ikke dele filer, men sammenkoble cpu-kraft. Dog går det stadig ind under begrebet "p2p"
Mja ...
"Peer-to-peer" betyder sådan set bare 2 "agenter" (software/hardware) der taler sammen via den samme protokol - det samme "sprog".
Det har ikke ret meget med clustering (eller grids) at gøre, som er dét du er ude efter.
Prøv at se her: http://www.windowsclusters.org/
Nogen gange er det nemmere at få hjælp, hvis man klart udtrykker hvad man vil have hjælp til ...
"Peer-to-peer" betyder sådan set bare 2 "agenter" (software/hardware) der taler sammen via den samme protokol - det samme "sprog".
Det har ikke ret meget med clustering (eller grids) at gøre, som er dét du er ude efter.
Prøv at se her: http://www.windowsclusters.org/
Nogen gange er det nemmere at få hjælp, hvis man klart udtrykker hvad man vil have hjælp til ...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.