mboost-dp1

1 pc - 2 skriveborde

Gå til bund
Gravatar #1 - vortex
11. dec. 2006 17:02
Hey. jeg har 2 skærme 20" og 15". den store er monteret til den digitale udgang og den lille til den analoge.

Er der nogen der ved hvordan jeg får det sat op til at være 2 forskellige skriveborde. Altsa at jeg f.eks på det ene har alle mine ikoner og det andet bare er blankt, men stadig er 2 forskellige baggrunde og stadig så jeg kan føre filer, ikoner osv over fra det ene skrivebord til det andet

Jeg har et Geforce 7300 GS, og jeg har prøvet at kigge i Nview-skærmindstillinger men kunne ikke finde ud af det.

Håber nogen fattede hvad jeg mente
Gravatar #2 - ZOPTIKEREN
11. dec. 2006 17:10
hvis du er på windows, så kig i display options og tryk marker extend my desktop blabla (mener jeg den hedder). Hvis du absolut vil have forskellig wallpaper på skærmene så mener jeg du kan bruge det gratis program ultramon til det.
Gravatar #3 - vortex
11. dec. 2006 17:24
Men jeg vil helst ha´ hvor det ikke er 2 skærme med det samme skrivebord, eller hvor der ikke er en udvidelse af skrivebordet. For så bliver taskbaren, alle åbne vinduer osv bare forlænget til den anden skærm. Det eneste jeg kan indstille er (Som vist i linket) om det skal være klon eller en udvidelse.

[img=http://img130.imagevenue.com/loc395/th_57848_Unavngivet_123_395lo.JPG]
Gravatar #4 - Bornslippy
12. dec. 2006 01:01
Nview desktop management klare det fint, du indstiller det bare til at tillade to forskellige wallpapers.

Screenshot

Problem solved
Gravatar #5 - vortex
12. dec. 2006 17:07
#4 Tak for hjælpen
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login