mboost-dp1

30" apple skærm og xbox 360?

Gå til bund
Gravatar #1 - toppermaestro
12. dec. 2006 00:35
nogen der har en ide til at løse det problem? skærmen har jo 2x dvi indgange så det er lidt bøvlet.

kan man få en tv-tuner eller noget med vga indgang?

er lidt blank på dette område.
Gravatar #2 - amokk
12. dec. 2006 02:30
du kunne starte med at formulere og beskrive mere præcist hvad du vil, og hvorfor du ikke kan få det som du ønsker.
Gravatar #3 - peter_m
12. dec. 2006 09:13
Problemet er sandsynligvis, at han har en 30" Apple Cinema HD, som kræver dobbelt DVI for at trække dens høje opløsning på 2560 x 1600. Han vil så gerne slutte en Xbox 360 til skærmen.

Jeg er ikke helt klar over, hvilke udgange der er på en xbox 360 - men jeg mener at huske, at man kan få en VGA-til-DVI adapter på apple-store. Skal dog ikke kunne sige, om det overhovedet er muligt at få noget frem på Apple skærmen, hvis man kun benytter "den ene dvi" indgang.
Gravatar #4 - peter_m
12. dec. 2006 09:24
Gravatar #5 - amokk
12. dec. 2006 12:35
Det ville da undre mig MEGET; om ikke apple skærmen kunne vise bare en lidt lavere opløsning, med et single link DVI kabel?

Sikker på skærmen kræver 2 DVI kabler, og ikke bare et enkelt dual link DVI kabel?
Gravatar #6 - peter_m
12. dec. 2006 13:17
#5 den kan vise 1280 x 800 ved single link.
Gravatar #7 - amokk
12. dec. 2006 14:37
#6 er det ikke også rigeligt til en Xbox?

men som jeg spørger om i #5, er der rent faktisk tale om 2 DVI porte som skal bruges samtidig?
Det man normalt kalder dual link DVI er blot et alm. DVI stik, hvor de midterste 9 ben benyttes, i stedet for at være inaktive...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login