mboost-dp1
800*600
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Kan ikke skifte fra 800*600 til 1024*768 i skærm opløsninger.
Har ikke noget garfikkort.
hvad skal jeg gøre
Har ikke noget garfikkort.
hvad skal jeg gøre
hvad skal jeg gøreHoppe i havnen.
Hvorfor vil du ændre skærmopløsning, hvis du ikke har en skærm koblet til (for hvad ville du koble den til, når du ikke har et grafikkort?)...
Hvorfor skriver du så ikke bare at du har onboard grafik?
Hvad er det for et, og har du opdateret driveren?
Hvad er det for et, og har du opdateret driveren?
Ja har samme problem med mit netkort har ikke en bundkort driver.
fik ikke en med da jeg købte computer
fik ikke en med da jeg købte computer
Man skal ikke købe en brugt computer, hvis ikke man ved hvad man laver. Som de andre har skrevet i den anden tråd, så åbner du kabinettet, og ser efter det.
Påstår du at du har købt en helt ny maskine, uden at de har sendt driver CD'er med?
Jeg var flippet ud, hvis jeg havde været dig...
Jeg var flippet ud, hvis jeg havde været dig...
Kan vi ikke få nogle specs og en pris på den computer du har købt, efterhånden? Bare lige for at grine en ekstra gang af dig når du fortæller du har betalt 10k for en Pentium 3...
#13 Ja, det er dog utroligt som nogen mennesker har det hele i munden, og intet bag skærmen - hvis man er så sejt, at man kan undvære hovedet, er det sgu pinligt at spørge om den ene driver installation efter den anden.
Mugib: prøv at kigge lidt på: www.support.dell.dk - her kan du hente alle filer/drivere til din computer. Det eneste du skal vide er dit service tag - det står på et klistermærke på din computer (ala 987BH0J). Det står også nederst på din faktura.
Mugib: prøv at kigge lidt på: www.support.dell.dk - her kan du hente alle filer/drivere til din computer. Det eneste du skal vide er dit service tag - det står på et klistermærke på din computer (ala 987BH0J). Det står også nederst på din faktura.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.