mboost-dp1

98 var bedre end XP!

Gå til bund
Gravatar #1 - freestyler007
22. apr. 2005 11:51
Har fået en ny computer med XP, og har ikke fået andet end problemer med det.

Når min scanner "ScanJet 5100C" er tilsluttet, genstarter computeren bare efter 10 sekunder hver gang windows starter op.

En anden "sjov" ting er, at når jeg ser en video på TV'et via et kabel fra computeren er der bare sort i det område, hvor billedet fra video-filen skulle være, selvom billedet er på selve computerskærmen. Man kan godt se resten af skærmbilledet på TV'et.

Nogen løsninger?
Gravatar #2 - Snoop
22. apr. 2005 12:19
Prøv at bruge TvTool til tvout. Jeg har ikke haft nogle problemer med det program
Gravatar #3 - Norton
22. apr. 2005 12:22
Hvorfor bruger du ikke bare 98 istedet for?
Gravatar #4 - freestyler007
22. apr. 2005 12:39
#2 Ja TvTool virker, men det ville være nemmere hvis man kunne bruge klon-funktionen, så man kunne se det på begge skærme.

#3 Det har jeg også overvejet, men nu har jeg jo betalt for XP og fremtidens programmer/spil understøttes nok ikke i 98.
Gravatar #5 - Snoop
22. apr. 2005 12:59
#4 DualView, som kloning hedder i TvTool, virker her hos mig. Måske du ikke har testet programmet godt nok.
Gravatar #6 - amokk
22. apr. 2005 13:12
meget misvisende overskrift, du kan jo skrive at du vil have hjælp i stedet for at whine over problemerne... :-)

Ang. dit problem med TV out, ville det være meget nemmere at hjælpe dig hvis du fortalte hvilket gfx kort du havde og hvilken driver!

og det med scanneren er du nødt til at forklare nærmere... men SELVFØLGELIG findes der en løsning til windows XP...
Gravatar #7 - freestyler007
22. apr. 2005 13:46
#6 Scanneren er en HP ScanJet 5100C. Når jeg tilslutter den første gang finder windows driveren, men så genstarter computeren lige bagefter, hvilket den så bliver ved med at gøre, hver gang den kommer ind i windows, så længe scanneren er tilsluttet.
Gravatar #8 - freestyler007
22. apr. 2005 13:58
...og grafikkortet er WinFast A6600 TD.
Gravatar #9 - amokk
22. apr. 2005 15:57
i din grafikdriver er der et sted der hedder video overlay, overlay controls eller lign.

her kan du vælge, at TV skal være full screen device, så TVet automatisk vil vise filmen i fuld skærm så snart du starter en afspilning.

hvis computeren bliver ved med at genstarte, vil jeg nok tro der er et eller andet meget galt med den driver du har, prøv at opdatere den, og ellers så prøv scanneren på en anden PC
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login