mboost-dp1
ActiveX-objekt
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Når jeg prøver at komme ind på sider som sol.dk og andre hjemesider hvor der er reklamer på, melder min computer fejl og siger at siden eller min computer mangler et eller flere activeX-objekter.....??
jeg hár opgraderet min macromedia, men det hjælper ikke...
Hjælp mig!!!
Mvh Nikolaj
jeg hár opgraderet min macromedia, men det hjælper ikke...
Hjælp mig!!!
Mvh Nikolaj
Det lyder som om din flash ikke har det så godt! (selvom du siger du har hentet den!)
Hvilken browser bruger du?
Og hvad er den nøjagtige fejlbesked?
Det lyder som om din flash ikke har det så godt! (selvom du siger du har hentet den!)
Hvilken browser bruger du?
Og hvad er den nøjagtige fejlbesked?
her står det...:
Et ActiveX-objekt på denne side kan muligvis ikek fungere interaktivt med andre dele af siden på en sikker måde. Vil du tillade, at objektet kan fungere interaktivt med andre objekter?
Jeg har ikke trykket ja endnu, da jeg har hørt at det er dumt...
Et ActiveX-objekt på denne side kan muligvis ikek fungere interaktivt med andre dele af siden på en sikker måde. Vil du tillade, at objektet kan fungere interaktivt med andre objekter?
Jeg har ikke trykket ja endnu, da jeg har hørt at det er dumt...
Prøv evt. at opdatere Internet-Explorer, eller skift til Firefox. Jeg har ikke disse problemer med IE p.t., men jeg bruger den også kun hvis det er strengt nødvendigt. Selv min netbank hos Nordea fungerer perfekt i Firefox nu, det er efter min hamrende egoistiske opfattelse nok den største landvinding i browserens historie.
Det lyder ikke umiddelbart som et Flash-problem, og da activeX-controls så vidt jeg ved er IE only, kan vi hurtigt konkludere hvilken browser du bruger; såfremt ovennævnte fremgangsmåde ikke afhjælper problemet (opdatér IE eller brug Firefox) er jeg umiddelbart blank.
Det lyder ikke umiddelbart som et Flash-problem, og da activeX-controls så vidt jeg ved er IE only, kan vi hurtigt konkludere hvilken browser du bruger; såfremt ovennævnte fremgangsmåde ikke afhjælper problemet (opdatér IE eller brug Firefox) er jeg umiddelbart blank.
Det skyldes at din sikkerhed for ActiveX-objekter er sat til at den skal spørge om de skal køres eller ej.
Så der er ikke fejl i IE eller din ActiveX-installation...
Så der er ikke fejl i IE eller din ActiveX-installation...
Funktioner -> Internetindstillinger -> Fanebladet sikkerhed -> Brugerdefineret -> "Automatisk forespørgsel om ActiveX-objekter" til Deaktiver. Eller noget i den stil, måske er det "Kør ActiveX-objekter og plug-ins" der er sat til "Spørg". Hvis det ikke hjælper, så prøv at trykke F1, og søge :P
Du kan sandsynligvis også bare nulstille niveauet til "mellem".
Du kan sandsynligvis også bare nulstille niveauet til "mellem".
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.