mboost-dp1

ADSL/DSL, 8mbit/784kbit eller 2.3mbit/2.3mbit

Gå til bund
Gravatar #1 - bxtc
23. feb. 2005 09:50
Hej!

Jeg står og har valget mellem: en 8mbit ned og 784kbit op og en 2.3mbit op og ned, hvilken burde jeg vælge?

Den ene er DSL den anden ADSL, jeg downloader meget, men jeg uploader også en del..

Og jeg har personlige erfaringer med at en ligeså stor opload som download betyder utrolig meget for hastigheden generalt, men vil meget gerne have lidt feedbacks.

Tak!
Gravatar #2 - bxtc
23. feb. 2005 09:51
Ps. Det er et privat tilbud jeg har fået, findes ikke på market tror jeg endnu.
Gravatar #3 - Acro
23. feb. 2005 10:13
#1 bxtc:
Hvor meget uploader du i forhold til, hvor meget du downloader? Det forhold er jo netop det, som du bør tage i betragtning. Det kommer jo også an på, hvad du downloader og hvorfra. Du skal nok have flere downloads ad gangen, hvis du skal udnytte en linje på 8 Mbps, men det er naturligvis afhængigt af flere ting. Jeg ville selv vælge en 2,3 Mbps både op og ned, men jeg arbejder også en del over nettet, og jeg kan derfor se en klar fordel i at kunne sende med en høj hastighed. Sendehastigheden er naturligvis ikke begrænset på den hurtige linje, men hvis du først downloader og der sendes checkpakker o.lign, så mister du en stor del af anvendelsesmulighederne med din upload.
Gravatar #4 - bxtc
23. feb. 2005 15:42
Ja, jeg oploader og downloader meget, igennem bla ODC. Er også overbevist om at jeg nu vælger en 2.3/2.3mbit....
Gravatar #5 - tvinter
23. feb. 2005 19:49
jeg ville vælge en 8mbit helt klart, for mange af dem der henter fra dig har sikkert 512/xxx så det kan være ligemeget for dig jo ;) men hvis du skal bruge din upload til at sende meget store (50mb+) filer vil jeg vælge 2,3mbitten...
Gravatar #6 - tvinter
jeg ville vælge en 8mbit helt klart, for mange af dem der henter fra dig har sikkert 512/xxx så det kan være ligemeget for dig jo ;) men hvis du skal bruge din upload til at sende meget store (50mb+) filer vil jeg vælge 2,3mbitten...
Gravatar #7 - tvinter
Gravatar #8 - tvinter
Gravatar #9 - bxtc
24. feb. 2005 12:05
Mange du fik skrevet der hva;-) hehe
Gravatar #10 - NFX
24. feb. 2005 12:42
#5-#8:
Hvis dem han henter fra ikke kan uploade med mere end 128-768 kbps, kan han vel være ligemeget om han kan hente med 8192 eller 2304 kbps? Selvfølgelig, hvis han henter fra mange steder på en gang, kan der være en idé i den store downloadhastighed.
768 kbps op burde også være nok til det meste normale privatforbrug, hvor 2.3/2.3 virker mere server-agtig.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login