mboost-dp1

Ændringer hos DK-Hostmaster

Gå til bund
Gravatar #1 - hundeboll
10. maj 2003 16:04
Jeg har et domæne hos dk-hostmaster, men nu skal det redirecte til en anden adresse. Jeg kan bare ikke finde ud af, hvor på siden man kan gøre det... Har vadet rundt på den side i tre timer uden at finde noget brugbart. Er der ikke nogen som kan hjælpe ?
Gravatar #2 - Acro
10. maj 2003 16:35
#1:
Det kommer an på hvor du har din DNS placeret.
Gravatar #3 - annoia
10. maj 2003 18:19
hunn - Du kan ikke ændre hvor din addresse peger hen fra dk-hostmaster, det er noget der skal klares der hvor du får hosted din DNS. Hvis du ikke ved dét står det under informationer om din side hos dk-hostmaster...
Gravatar #4 - Wolly
11. maj 2003 09:48
Hvis du skal flytte din hjemmeside til en anden udbyder, flytter de for det meste domænet gratis for dig. Hvis du selv sidder og flytter rundt på domænet på dine ejne servere, og regner med at gøre det ofte, er det en god ide at flytte domænet til en udbyder af DNS servere... Et godt valg efter min mening er GratisDNS, her kan du flytte rundt på dine domæner som det passer dig :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login