mboost-dp1

alt+f4 -> ctrl+w

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
20. jan. 2007 11:36
Når jeg sidder og arbejder ved en maskine der hører redhat linux, på mit arbejde sjovt nok, der fungerer ctrl+w på samme måde som alt+f4 gør i windows. På min xp maskine har jeg lagt mærke til at ctrl+w virker i firefox. Kan jeg få det til at virke "globalt", altså i windows generelt?
Gravatar #2 - kinaholm
20. jan. 2007 11:46
#1 - kan ikke svare dig på hvordan du gør det, men jeg vil bar' fortælle dig at genvejen sandsyndligvis kommer fra Mac OS X, hvor genvejen til at lukke vinduer er "æbleknappen"+w ;)

Men jeg vil gerne kunne det samme, også "æbleknappen"+q til at afslutte programmer ..
Gravatar #3 - Zehnox
24. jan. 2007 14:27
Det tror jeg desværre ikke at du kan. Det er noget programmørerene af de enkelte programmer skal sørge for, man kan så vidt jeg ved, ikke "override" den globale CRTL+F4
Gravatar #4 - holmen
24. jan. 2007 15:44
Ville have det sådan at det kunne virke på diverse mapper, mediaplayer og sådan. Altså så den virker ligesom alt+f4. Den behøver ikke override alt+f4, blot fungere som den.
Gravatar #5 - Zehnox
24. jan. 2007 18:59
Altså, den fungerer i Explorer, hvis det er hvad du mener med "mapper" :)

MediaPlayer 11 ser dog ikke ud til at understøtte hverken CTRL +Q eller CTRL + W.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login