mboost-dp1

Amilo D6800 Drivere

Gå til bund
Gravatar #1 - wizax
18. apr. 2006 12:14
Hej.

Jeg står og mangler driverCD'en til ovenstående PC :-( Har købt den på en QXL auktion...

Det er specielt OSD funktionerne til Fn knappen og easy access knapperne virker ikke....

Nogen der ved hvor de kan DL'es (Har set på Fujitsu-Siemens hjemmeside....)?

PFT

/Wizax
Gravatar #2 - buch
18. apr. 2006 13:03
ja god til at søge, ville nok være at overdrive hvis man skulle kalde dig det;)

http://www.fujitsu-siemens.dk/support/downloads.ht...
Gravatar #3 - wizax
18. apr. 2006 21:13
Jeg takker for linket, det er dog der, jeg allerede har ledt uden at finde det, kunne du evt. sende mig et direkte link til driveren, når du nu kan finde den derinde? ;-)
Gravatar #4 - <3Thinkpads
18. apr. 2006 21:49
Jeg ville nok prøve at kontakte FSC's hotline, det burde være muligt at de kan guide dig vejen:)
Gravatar #5 - buch
19. apr. 2006 05:27
Hvis du ikke selv formår at vælge notebook -> amilo -> amilo D -> amilo 6800 så skal du have fat i det her program, eller os skal du skrue lyssyrken op, så du kan se hvad der sker på skærmen ;)

http://support.fujitsu-siemens.de/DeskUpdate/index...
Gravatar #6 - wizax
19. apr. 2006 07:41
buch: Been there done that... Både med serienummeret og valg af notebook osv..

Det nytter ikke at være sarkastisk, hvis det er det du prøver på. jeg er ikke ny i gårde, så de links man umiddelbart kan finde på deres supportsider ER prøvet. (som jeg skrev, jeg har været på det første link du gav, det betyder, i min verden, at jeg har gået ud af de grene på siden, der virkede logiske).

Men igen. takker for din tid.
Gravatar #7 - wizax
19. apr. 2006 07:41
#4: jeg vi se om jeg kan nå det i eftermiddag :-)
Gravatar #8 - wizax
20. apr. 2006 12:18
#4: nu har jeg prøvet, uden held..

"Maskinen er over 2 år gammel så vi har ikke support på den mere"
var alt de kunne fremstamme udover "alle vores drivere er på hjemmesiden, men du må selv finde dem".

Han VILLE (hvis pc'en var under 2 år gammel kunne han godt) ikke give mig et link til noget som helst (brugbart).

Magens til lorte-support skal man vist lede længe efter..
Gravatar #9 - <3Thinkpads
20. apr. 2006 17:43
Lidt synd at de ikke vil hjælpe, men det burde være muligt at købe de cd'er af dem? Men prisen er nok heller ikke billig:)

Men okay, FSC produkt ansvar er jo uløbet, men derfor burde de nok kunne give en hånd med
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login