mboost-dp1

Bærebar tv-out

Gå til bund
Gravatar #1 - funda
11. feb. 2005 08:15
jeg har problemer med at få min bærebars tv-out til at virke. har i nogle ideer til hvad man skal gøre?
Gravatar #2 - nightH
11. feb. 2005 14:50
jeg har problemer med at få min bil til at starte. har ud nogle ideer til hvad man skal gøre?
ovenstående er ca lige så beskrivende.....

hvis du vil have hjælp, vil det hjælpe at vide hvilken bærbar det er (+modelnr.) hvilket GFX-kort der sidder i den, og hvilket OS der er på den bærbare. og hvad du har prøvet. dette må være absolut minimums kravet for at have en mulighed for at hjælpe.

så pt. er svaret et rungende NEJ !!!!
Gravatar #3 - Acro
12. feb. 2005 23:15
#1 funda:
Du kunne godt have uddybet det nærmere, men jeg tror dog, at dit problem er, at du skal aktivere output via din TV-udgang. Der er normalt en kombination af 'Fn' og en tast, der skifter imellem LCD, LCD+TV og TV, hvilket du kan prøve. Du skal også huske, at de fleste projektere og fjernsyn højest understøtter en opløsning på 1024x768, så start lavt og gå opad, hvis det fungerer.
Gravatar #4 - amokk
13. feb. 2005 00:14
#3 ham der har skrevet #1 har tydeligvis ment det som en joke, ellers ville han have beskrevet problemerne osv.

Han ville nok blot se hvor mange der ville bruge tid på at begynde at svare herinde
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login