mboost-dp1
Bærebar tv-out
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
jeg har problemer med at få min bærebars tv-out til at virke. har i nogle ideer til hvad man skal gøre?
jeg har problemer med at få min bil til at starte. har ud nogle ideer til hvad man skal gøre?
ovenstående er ca lige så beskrivende.....
hvis du vil have hjælp, vil det hjælpe at vide hvilken bærbar det er (+modelnr.) hvilket GFX-kort der sidder i den, og hvilket OS der er på den bærbare. og hvad du har prøvet. dette må være absolut minimums kravet for at have en mulighed for at hjælpe.
så pt. er svaret et rungende NEJ !!!!
ovenstående er ca lige så beskrivende.....
hvis du vil have hjælp, vil det hjælpe at vide hvilken bærbar det er (+modelnr.) hvilket GFX-kort der sidder i den, og hvilket OS der er på den bærbare. og hvad du har prøvet. dette må være absolut minimums kravet for at have en mulighed for at hjælpe.
så pt. er svaret et rungende NEJ !!!!
#1 funda:
Du kunne godt have uddybet det nærmere, men jeg tror dog, at dit problem er, at du skal aktivere output via din TV-udgang. Der er normalt en kombination af 'Fn' og en tast, der skifter imellem LCD, LCD+TV og TV, hvilket du kan prøve. Du skal også huske, at de fleste projektere og fjernsyn højest understøtter en opløsning på 1024x768, så start lavt og gå opad, hvis det fungerer.
Du kunne godt have uddybet det nærmere, men jeg tror dog, at dit problem er, at du skal aktivere output via din TV-udgang. Der er normalt en kombination af 'Fn' og en tast, der skifter imellem LCD, LCD+TV og TV, hvilket du kan prøve. Du skal også huske, at de fleste projektere og fjernsyn højest understøtter en opløsning på 1024x768, så start lavt og gå opad, hvis det fungerer.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.