mboost-dp1
bd100 fra iwill problemer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har en ældre pc, med ovennævnte bundkort. En Intel PIII 551Mhz. Mit bundkort har en agp slot. Problemet er, at jeg nu har købt et nyt grafik kort. Winfast a340td, med 128mb. Jeg kan ikke få skidtet til, at virke :-/. Kan det ikke installeres på mit bundkort måske? Der er ikke meget hjælp, at hente i butikken desværre, nu har de jo solgt mig kortet ^^
Jeg undrer mig for det første over hvorfor amokk farer sådan op, som en anden forum-trold af en æske - der er ingen grund til at være flabet.
#1, Jeg vil umiddelbart tro at problemet ligger i at du forsøger at installere et AGP 8x-kort på et bundkort, som efter al sandsynlighed ikke understøtter det. Så vidt jeg kan rode mig frem til, er grafikkortet af GeForceFX 5200-typen, hvorfor du overhovedet har investeret i et (relativt) nyt grafikkort til det gamle l*** fatter jeg så ikke.
Ovenstående er hvad jeg har kunnet grave frem, på baggrund af de, trods alt, sparsomme oplysninger du har givet.
#1, Jeg vil umiddelbart tro at problemet ligger i at du forsøger at installere et AGP 8x-kort på et bundkort, som efter al sandsynlighed ikke understøtter det. Så vidt jeg kan rode mig frem til, er grafikkortet af GeForceFX 5200-typen, hvorfor du overhovedet har investeret i et (relativt) nyt grafikkort til det gamle l*** fatter jeg så ikke.
Ovenstående er hvad jeg har kunnet grave frem, på baggrund af de, trods alt, sparsomme oplysninger du har givet.
Ja, computeren er rigtig nok ikke ny, men den kører rigtig godt, eneste der lige mangler er et størrere grafikkort. Der må da være noget man kan sætte i. Men problemet er jo sikkert, at det lidt ældre bundkort "bd100plus" kun understøtter agp 2x. Men jeg ved det ikke. Har bare sagt i butikken "Jeg har en ældre computer, der er en agp-slot. Har i et kort som passer." Men mon ikke jeg bare købe en anden pc, de er jo billige efterhånden ;-). Ikke som da den "gamle" her blev købt for 4 1/2 år siden :-).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.