mboost-dp1

Bittorrent

Gå til bund
Gravatar #1 - silverknight
29. jun. 2005 11:38
Jeg har læst nogle steder at Bittorrent er lige så usikker som kazaa o.s.v... Men er det rigtig?, hvor sikker er det at bruge Bittorrent?
Gravatar #2 - XorpiZ
29. jun. 2005 11:39
Det kommer an på hva du mener med "usikker"
Gravatar #3 - silverknight
29. jun. 2005 11:49
om det er sikker mod Antipirat grupper....?
Gravatar #4 - XorpiZ
29. jun. 2005 13:09
Tjah.. eftersom de jo kun kan se at du henter en fil af gangen, er det nok begrænset hva de gider gøre ved det
Gravatar #5 - Norton
29. jun. 2005 13:10
Jeg har ikke hørt om privat personer der er blevet busted med bittorent, de går vist kun efter de sider som udbyder torrents
Gravatar #6 - silverknight
29. jun. 2005 13:52
Okay...sku bare lige være sikker på om det jeg havde læst var rigtigt, men det er det åbenbart ikke :D, hvilket er godt
Gravatar #7 - Norton
30. jun. 2005 23:56
Det er dog stadig ulovligt at hente copyright'ed matriale på nettet, så intet er 100% sikkert.
Gravatar #8 - gahner
1. jul. 2005 12:51
#7,
Men stadigvæk, det er vel med 99,9% sikkerhed at han downloader via BT. Ingen er blevet busted i at downloade via BT, ingen kan se hvor meget man henter etc.

Det er ikke sådan, du skal downloade i frygt for at blive busted, men stadigvæk, det er ikke 100% sikkert, at du ikke kan blive busted, en skal være den første ;)
Gravatar #9 - jafar
19. aug. 2005 08:06
Hvis du skal bruge Bittorrent vil det være nok en god ide at få fat i PeerGuardian. Det er for det meste folk som ikke kan finde ud af at bruge bittorrent der brokker sig. men hvis du er på jagt efter andre p2p prog tjek denne her side ud www.zeropaid.com!!!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login