mboost-dp1
blaster
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Enten henter du et værktøj til at fjerne den med og kører på din pc.
symantec tools
Eller endnu bedre hvis du har adsl, så laver du en onlinescan
Trend Micro online scan
Hvis du har blaster er der stor sandsynlighed for at du også har andre orme. Blaster åbner et hul som mange andre orme har benyttes sig af.
symantec tools
Eller endnu bedre hvis du har adsl, så laver du en onlinescan
Trend Micro online scan
Hvis du har blaster er der stor sandsynlighed for at du også har andre orme. Blaster åbner et hul som mange andre orme har benyttes sig af.
jamen kan jeg nå at lave sådan en scan inden den starter ?
for det går jo rimelig hurtigt... og jeg har adsl:D
for det går jo rimelig hurtigt... og jeg har adsl:D
Hvilken operativsystem kører du med.
Har du f.eks. XP er det en god ide at slå automatisk opdatering til.
Og eventuelt køre Microsoft Baseline Security Analyzer
Har du f.eks. XP er det en god ide at slå automatisk opdatering til.
Og eventuelt køre Microsoft Baseline Security Analyzer
#3 Når den vil genstarte kan du bare skrive:
"shutdown -a" i en dos-prompt...
Så dropper den, at genstarte!
Så skulle du gerne ha' tid nok :D
"shutdown -a" i en dos-prompt...
Så dropper den, at genstarte!
Så skulle du gerne ha' tid nok :D
øh kan ikke finde ud af hvordan jeg får patchen hentet ned jeg bruger xp kan du ikke lave et link til patchen så når jeg klikker henter den automatisk :D men ellers lyder det meget godt med de måder jeg kan fjerne den på
Hvis jeg må citere (og de må jeg): "I will use Google before asking dumb questions"...
Symantec Blaster Removal Tool
Læs evt. mere her , om hvordan du kommer skidtet til livs.
Jeg går ud fra du bruger XP (det skriver du jo selvfølgelig intet om), hvis det er tilfældet kan de hentes ved at benytte en af følgende to clickies:
Engelsk version af patchen.
Dansk version af patchen.
I øvrigt utroligt, at selv om Symantec lavede removal til sidste variant (F) af Blaster i september sidste år, dukker den stadig op. Der burde fandeme indføres kørekort til computere med netadgang, der går ikke en uge mellem jeg bliver spurgt om hjælp til det p**!
Symantec Blaster Removal Tool
Læs evt. mere her , om hvordan du kommer skidtet til livs.
Jeg går ud fra du bruger XP (det skriver du jo selvfølgelig intet om), hvis det er tilfældet kan de hentes ved at benytte en af følgende to clickies:
Engelsk version af patchen.
Dansk version af patchen.
I øvrigt utroligt, at selv om Symantec lavede removal til sidste variant (F) af Blaster i september sidste år, dukker den stadig op. Der burde fandeme indføres kørekort til computere med netadgang, der går ikke en uge mellem jeg bliver spurgt om hjælp til det p**!
#9 So?
Hvis du bare starter en dos prompt når den er kommet op og skriver "shutdown -a" vil den ikke genstarte mere ;)
Mange ting i Windows virker så ikke mere (indtil næste reboot), men Windows Update gør!
Hvis du bare starter en dos prompt når den er kommet op og skriver "shutdown -a" vil den ikke genstarte mere ;)
Mange ting i Windows virker så ikke mere (indtil næste reboot), men Windows Update gør!
okay jeg tror jeg har fået masser af hjælp.....takker....nogen der har en keykode til xp profissinal? for kører home edition i kan evt. sende den til min mail for der er jo nok en spion herinde der får ondt i røven over hvis man deler sådan en med andre har forsøgt at finde den på nettet (google) men det er ikke lykeds mig men hvis der er en vænlig en der kan sende den til mig på [email protected] så ville det være helt rart :D
nå men jeg daffer af igen takker igen engang
nå men jeg daffer af igen takker igen engang
Hvis man søgte en lille bette smule på Newz.dk - Forum, så kan man finde lidt hjælp til blaster.
Jeg har skrevet en step-by-step guide til hvordan jeg fjernede den i sin tid:
Remove-blaster-guide
Held og lykke :D
Jeg har skrevet en step-by-step guide til hvordan jeg fjernede den i sin tid:
Remove-blaster-guide
Held og lykke :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.