mboost-dp1

Bot's i battelfield 2

Gå til bund
Gravatar #1 - POHF_Monty
6. jul. 2005 13:54
hey har et problem..

kan ikke få bot ind i multiplayer...

når mig og nogle venner prøver at spille...

plzzzz er der ikke nogen som kan hjælpe mig :D
Gravatar #2 - SKREWZ
6. jul. 2005 14:16
I BF1942 hed det ``Coop''. I BFV hed det også ``Coop'', men var reduceret fra en gamemode på fod med ``Conquest'' til en checkbox.

Du har i øvrigt en udmærket apostrof på dit tastatur. Den sidder på den tast ved siden af <return>, hvor '*' også findes.
Gravatar #3 - køllepop
6. jul. 2005 19:34
#2 SKREWZ

Hvorfor er du sådan en flabet nar?
Gravatar #4 - SKREWZ
6. jul. 2005 20:58
#3 -- Hahahahah! :D

``Hej køllepop''. :D
Gravatar #5 - amokk
6. jul. 2005 21:12
#2 "Du har i øvrigt en udmærket apostrof på dit tastatur. Den sidder på den tast ved siden af <return>, hvor '*' også findes."

Hvorfor dog begynde at ævle om apostrof?

Manden snakker om Bots, altså bot i flertal, så der skal ik være nogen apostrof der...
Gravatar #6 - SKREWZ
6. jul. 2005 21:21
#5 -- Det kom sig af, at overskriften til denne tråd er
Bot´s i battelfield 2
Af de mange ting der er at beklage sig over i den overskrift, skar tegnet '´' mig mest i øjnene.
Gravatar #7 - amokk
6. jul. 2005 22:31
enig men hvorfor opfordre til at bruge et lige så malplaceret tegn?
Gravatar #8 - SKREWZ
6. jul. 2005 22:51
#7 -- Well. Der er mange, som skriver dumme apostroffer (uanset hvilket tegn man bruger), og der er mange, som på dum vis udelader apostroffer. Jeg ville ikke rette ham i det. Alternativt burde jeg rette ham i ``Battlefield'', samt lære ham, at man afslutter sætninger med ét punktum og ikke adskillige. Tro det eller lad være. Der er faktisk grænser for, hvad jeg gider. :)

Jeg synes imidlertid, at fejlen med brug af enkeltstående accent aigu eller accent grave i stedet for en apostrof, er for slem. Det gør ondt.
Gravatar #9 - køllepop
7. jul. 2005 18:26
@ SKREWZ

Hej SKREWZ. Du svarede ikke på mit spørgsmål. Eller du er måske ikke helt selv klar over det.

Apropos forkert tegnsætning, bør du måske lige kigge beskrivelsen under din profil igennem engang. Nu du er i gang, bør du også kigge de fleste af dine indlæg igennem.
Gravatar #10 - SKREWZ
7. jul. 2005 19:30
#3/9 -- ``flabet = fræk, uforskammet''. ``uforskammet = uhøflig, grov''. ``nar = klovn, tåbe''. Jeg må ærligt erkende, at jeg ikke ved, at jeg er en flabet nar (fræk, uhøflig og grov klovn eller tåbe).

Prøv ordene ``perfektionistisk og irriterende sprogfantast'' næste gang du siger hej.
Gravatar #11 - Kadann
7. jul. 2005 20:08
#10 -

Hvis du vil sætte de ord på dig selv, så var det måske relevant at bruge anførelsestegnene på tastaturet rigtigt? :)
Gravatar #12 - SKREWZ
7. jul. 2005 21:00
#11 -- Jeg bruger dem da rigtigt.
"hej"
Skal forstås som
'h' 'e' 'j' '\0'
...Medmindre du foretrækker, at jeg gør opmærksom på, at "Hej, køllepop" er en null-termineret streng?
Gravatar #13 - hundeboll
7. jul. 2005 21:05
@ SKREWZ:
Jeg tror du skal prøve at se din font på en internet explorer.
``
ser fuldstændig åndsvagt ud i IE ;)
Gravatar #14 - SKREWZ
7. jul. 2005 21:10
#13 -- Sjovt, siden det er en ældre hacker-vane.
Hmm -- det sagde intet om mig. :)

Edit: Oh, det var en semikolonparentesslut. :)
Gravatar #15 - køllepop
7. jul. 2005 21:25

Jeg må ærligt erkende, at jeg ikke ved, at jeg er en flabet nar
Erkendelse er det første skridt.

Prøv ordene ``perfektionistisk og irriterende sprogfantast'' næste gang du siger hej.
hmm, jeg vil gå så langt som ´´påståelig´´ og ´´irriterende´´, og så naturligvis stadigvæk ´´flabet nar´´.
Gravatar #16 - SKREWZ
7. jul. 2005 21:40
Jeg beklager, d'herrer. Køllepop og jeg skal have en flamewar. Døm os irrelevante, som I lyster.

#15 -- Nu hvor jeg har erkendt, at jeg ikke forstår, at jeg er en flabet nar... Vil du så hjælpe mig med mit problem? :)
Accent aigu, alligevel. Innovativt, og ineffektivt til sit formål. ;)

Det er egentlig finurligt, at det er så underholdende at debattere med dig. Sidste gang var jeg lidt usikker på, hvor meget forstand du havde på hvad du sagde. Denne gang sidder jeg blot med et stort smil over hele ansigtet. Det gør faktisk ondt i kindmuskulaturen. :)
Gravatar #17 - POHF_Monty
8. jul. 2005 13:55
okay tager dette som om i ikke KAN hjælpe mig...

kom bare for at få hjælp ikke for at blive irettesat !!

ps... damn i keder jeg hvis i gider at gå så højt op i om fom skriver korrect.. ;D

pps... men hvis man igen tolkede det så var det for godt

jeg brugte de tegn igen ellers ville jeg jo ikke få så

mange herind..
Gravatar #18 - SKREWZ
8. jul. 2005 14:27
#17 -- Fik du ikke svar i #2?
Gravatar #19 - køllepop
8. jul. 2005 15:31
#16 SKREWZ

Nu hvor jeg har erkendt, at jeg ikke forstår, at jeg er en flabet nar... Vil du så hjælpe mig med mit problem? :)
Dine forældre havde chancen og fejlede. Nu er skaden så stor, at det kræver folk med den rette uddannelse. Så nej, jeg kan ikke hjælpe dig.

[i]Denne gang sidder jeg blot med et stort smil over hele ansigtet. Det gør faktisk ondt i kindmuskulaturen. :)[/]
Uha, det er tilsyneladende værre end først antaget.
Gravatar #20 - SKREWZ
8. jul. 2005 16:19
#19 -- Nej, nuttede køllepop. Mit problem var jo, at kun du kunne se, at jeg var en flabet nar, og at jeg selvfølgelig ønskede indsigt i det.
Det har mine forældre ikke så meget med at gøre, og kun du kan hjælpe mig. Hvad end du har af uddannelse.
Prøv noget nyt, og svar på spørgsmålet i stedet. ;)
Gravatar #21 - køllepop
9. jul. 2005 09:46

Nej, nuttede køllepop
Damn, hvor er du nasty.

Mit problem var jo, at kun du kunne se, at jeg var en flabet nar, og at jeg selvfølgelig ønskede indsigt i det.
Nej nej, alle kan se det. Men de fleste siger det ikke, og gør dig dermed en bjørnetjenste. Men fremfor at jeg fortæller dig hvorfor du er en flabet nar (og det er du), så tror jeg det er bedre at du selv reflekterer over det.

Det har mine forældre ikke så meget med at gøre
De har alt med dem at gøre, du er jo netop resultatet af deres fiasko som forældre.
Gravatar #22 - SKREWZ
12. jul. 2005 23:37
#21 -- Tydeligvis har du al interesse i at forklare mig, hvordan jeg er en flabet nar. Du hænger jo på. Du er desuden fint klar over, at min reflektering over emnet (ikke underligt) ikke har båret frugt.

Imidlertid viger du -- sædvanligvis, kære læsere -- fra det essentielle: Jeg beder dig direkte om, at uddybe dit personangreb, og du kaster det bort i, at du belejligvis finder det vigtigt, at jeg selv reflekterer over det.
Jeg genkender ikke underligt fænomenet. Vi mangler at iklæde dig denne og give dig atomvåben -- så er du klar til at være præsident. Du har jo allerede argumentationsteknikken :)

Imidlertid må jeg give dig ret i, at det ville være mine forældres fiasko, hvis du har ret. Hvordan har dine forældre, Hr. og fru Svin, det? :)

Fri mig, hvor er du umulig. Men du er sjov, så jeg ved ikke helt, om din umulighed er retfærdiggjort: Du lever dig rigtig ind i rollen som newz.dk-nar.
Gravatar #23 - køllepop
13. jul. 2005 09:03

Generelt bære dit indlæg præg af at du har siddet hele weekenden med en fremmedordbog, i et forsøg på at finde på en masse smarte vendinger, så du kunne lave et indlæg der kunne få dig til at føle overlegen. Det er desværre ikke lykkedes. I stedet har du fået frembragt endnu et forvrøvlet indlæg, som jo efterhånden er ved at blive dit varemærke.

Du er desuden fint klar over, at min reflektering over emnet (ikke underligt) ikke har båret frugt.

Tjaa, jeg indrømmer da gerne at jeg fra starten af tvivlede kraftigt på at du vil være storsindet nok til at reflekterer over din egne mangler, og du har lige bekræftet min tvivl til fulde. Jeg elsker at få ret.

Jeg beder dig direkte om, at uddybe dit personangreb, og du kaster det bort i, at du belejligvis finder det vigtigt, at jeg selv reflekterer over det.[i/]

Jeg ville gerne argumenterer, hvis jeg troede at det nyttede. Men utalige indlæg fra dig har vist, at du blot er et tåbeligt lille barn, uden nogle egentlige holdninger, der kun færdes på dette forum for at provokerer. Sikke en sørgelig eksistens.

[i]Imidlertid må jeg give dig ret i, at det ville være mine forældres fiasko, hvis du har ret. Hvordan har dine forældre, Hr. og fru Svin, det? :)

hmm, er det korrekt forstået at du her prøver at give mine forældre skylden for at du er en flabet nar? Det er et hidtil lavmål, selv for dig.

Nå men dine fuldstændig ubegrundet personlige angreb, også i dette indlæg, viser med alt mulig tydelighed at du er fuldstændig sat til vægs i denne diskution. Smut du hellere ud i det gode vejr. Jeg vil vende tilbage til arbejdet, således at samfundet kan fungerer, og tage sig af sociale tabere som dig.
Gravatar #24 - Klok
13. jul. 2005 14:25
Hey boys.

Kan i ikke smutte over på tagwallen og kæmpe videre?
Så slipper vi andre for at denne efterhånden meget ligegyldige tråd popper op til toppen.

På forhånd tak.
Gravatar #25 - Gruesome
13. jul. 2005 14:37
Lige for at få det sat på plads med bots, så er det ikke indbygget i den dedikerede server, men man kan lave nogen hacks så det kommer til at virke. Der er en løsning der efter sigende skulle virke udemærket her.
Gravatar #26 - SKREWZ
16. jul. 2005 15:40
#23 -- Jamen, kære køllepop, da. Du er ikke sindssyg eller lignende, vel? Jeg ville have det ad helvede til, hvis jeg trådte rundt i dine retfærdiggjorte udueligheder. Hvis du er normalt begavet, må du undskylde dette sidespor.

Jeg er lidt i tvivl om, hvilken betydning ``storsindet'' har, i dit hoved:
Tjaa, jeg indrømmer da gerne at jeg fra starten af tvivlede kraftigt på at du vil være storsindet nok til at reflekterer over din egne mangler, og du har lige bekræftet min tvivl til fulde. Jeg elsker at få ret.
Jeg antager, at du (sædvanligt argumentløst) forsøger at angribe min evne til at reflektere. Som du nok er klar over, mener jeg at individer som knap kan dansk.... Jah, se min signatur.
Så stop venligst selv, og undgå dermed at udfordre det potentielle lovkrav om indskrænkelse af bl.a. Sven Svins ytringsfrihed.
Jeg ville gerne argumenterer, hvis jeg troede at det nyttede. Men utalige indlæg fra dig har vist, at du blot er et tåbeligt lille barn, uden nogle egentlige holdninger, der kun færdes på dette forum for at provokerer. Sikke en sørgelig eksistens.
Beklager. Den beskrivelse passer på dig, Sven Svin, ikke mig. (Kan du se argumentet, eller skal jeg skære det yderligere ud i pap?)
hmm, er det korrekt forstået at du her prøver at give mine forældre skylden for at du er en flabet nar? Det er et hidtil lavmål, selv for dig.
Nej, jeg prøver at blande dine forældre ind i det. Deres påvirkning på dig er mindst lige så relevant som mine forældres påvirkning på mig. Og jeg finder, at hr. N.N.'s (a.k.a. Sven Svin) anonymitet fortjener opmærksomhed:
Hvis vegne udtaler du dig egentlig på?
Nå men dine fuldstændig ubegrundet personlige angreb, også i dette indlæg, viser med alt mulig tydelighed at du er fuldstændig sat til vægs i denne diskution. Smut du hellere ud i det gode vejr. Jeg vil vende tilbage til arbejdet, således at samfundet kan fungerer, og tage sig af sociale tabere som dig.
Såfremt du er lige så elendig til de ting, jeg jævnligt kritiserer dig for(kender du til bøjning af tillægsord, egentlig?), synes jeg du burde overveje selvmord. Du er -- om ikke andet -- en belastning for flere newz.dk-brugere.
Uden at ty til så drastiske metoder, kunne du alternativt fortrække fra newz.dk. Eller holde mund for evigt.

#24 -- Når man træder ind mellem to kæmpende parter, risikerer man at påkalde sig begges vrede. Jeg skrev og undskyldte i #16, og efter det har du alle muligheder for at slå dit abonnement på tråden fra. Hvis du med ``popper til toppen'' tænker på den øverste af de to lister på /forum, vil problemet stadig være der med den nye tråd.
Desuden er og var denne tråds ontopicness død, så et hijack virkede fornuftigt.
Gravatar #27 - køllepop
17. jul. 2005 13:32
Jeg vil gerne benytte lejligheden til at undskylde på SKREWZ´s vegne, for hans udfald mod dig i indlæg #26. Han er udsat for en masse svigt på hjemmefronten og i skolen, som desværre gør ham dum, aggresiv og ordblind. Men jeg gør hvad jeg kan for at få ham til at stoppe med at chikanerer newz.dk´s øvrige brugere. Og så vil jeg i øvrigt lige påpege, at du naturligvis ikke har påkaldt dig min vrede.

Det tog sin tid. Er du ikke så god til det med de fremmedordbøger?

Beklager. Den beskrivelse passer på dig, Sven Svin, ikke mig.
Dette må være dit hidtil mest ynkelige comeback. Kan du ikke engang finde på noget selv mere. Du er jo fuldstændig nede til tælling.

Nej, jeg prøver at blande dine forældre ind i det.
Aha, så du prøver simpelthen at fjerne fokus fra sagens kerne. En taktik man jo ofte ser fra dig.

Uden at ty til så drastiske metoder, kunne du alternativt fortrække fra newz.dk. Eller holde mund for evigt.
Det gør jeg gerne, hvis du vil gøre det samme. Så vil mit mål nemlig været nået. Men du behøver ikke at begå selvmord. Der er jo ingen grund til at gøre dine forældres fiasko total.
Gravatar #28 - SKREWZ
17. jul. 2005 15:59
#27 --
Dette må være dit hidtil mest ynkelige comeback. Kan du ikke engang finde på noget selv mere. Du er jo fuldstændig nede til tælling.
`køllepop -R`. :)
(Kan du se argumentet, eller skal jeg skære det yderligere ud i pap?)

Det med forældrene er et retfærdighedsspørgsmål. Hvis du skal blande mine forældre ind i det, skal du være klar på, at dine forældre også skal indblandes. Sjovt, som logik kan forvrides.

Men o.k. Jeg accepterer din udfordring. At rydde newz.dk for dig vil være så værdigt, at jeg gerne ofrer min profil. Hvis det er det, som skal til.
Til dem, som ønsker at overvåge vores fremgang, så er her links til vores profiler. Hold øje med ``sidste forumindlæg''.
køllepop
SKREWZ

Jeg er udmærket klar over, at køllepop er så forladt for moralbegreber, at dysten er unfair.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login