mboost-dp1
Bounce klon
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej,
DKNET havde tidligere en email-adresse, der hed [email protected], som altid leverede svar, når man mailede den. Den findes ikke mere. Er der nogen der ved, om der findes tilsvarende services?
DKNET havde tidligere en email-adresse, der hed [email protected], som altid leverede svar, når man mailede den. Den findes ikke mere. Er der nogen der ved, om der findes tilsvarende services?
Jeg savner også [email protected] ..
Der er en anden på [email protected] , men den er ofte en halv evighed om at svare .. (egen erfaring)
Oh yeah, hvis nogen støder på de narrøve der var skyld i at den blev lukket ... giv dem lige lidt slapping fra mig af >:(
Der er en anden på [email protected] , men den er ofte en halv evighed om at svare .. (egen erfaring)
Oh yeah, hvis nogen støder på de narrøve der var skyld i at den blev lukket ... giv dem lige lidt slapping fra mig af >:(
No Shit? Det var ligesom derfor jeg spurgte, om der var nogen, som havde et alternativ... :-)
Nå, anyway - jeg har fundet to.
[email protected]
[email protected]
I min simple test (jeg har sent to mails) er dk-hostmaster hurtigst.
No Shit? Det var ligesom derfor jeg spurgte, om der var nogen, som havde et alternativ... :-)
Nå, anyway - jeg har fundet to.
[email protected]
[email protected]
I min simple test (jeg har sent to mails) er dk-hostmaster hurtigst.
der bliver nævnt en til på CW´s debatforum, nemlig [email protected]
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.