mboost-dp1
Clearwire i Esbjerg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har lige bestilt clearwires tilbud på 1mbit til 199 alt inkl uden oprettelse. Jeg kan se der er mange der har haft problemer med det i Kbh, men er der nogen der har erfaringer med det i Esbjerg? Jeg synes det lyder billigt, da man slipper for alt det bøvl med at skulle have fastnet ved internetudbyderen. Jeg bor meget centralt i Esbjerg så jeg håber ikke der bliver problemer med dækningen.
Nu har jeg modtaget boxen og det fungerer fint... jeg har den stående i vinduenskarmen og har fuldt signal.
Hvordan gør jeg dette?
Hastigheden er dog ikke helt så hurtig som den skulle være. Den svinger mellem 700Kbit og 900kbit. Ved ikke helt om jeg skal sende det retur og få cybercity eller tele2 i stedet. Jeg gider bar eikke have fastnet tlf da jeg ikke bruger det.
Hastigheden er dog ikke helt så hurtig som den skulle være. Den svinger mellem 700Kbit og 900kbit. Ved ikke helt om jeg skal sende det retur og få cybercity eller tele2 i stedet. Jeg gider bar eikke have fastnet tlf da jeg ikke bruger det.
Jeg har prøvet at lave en speedtest med et program fra cybercity:
Tcp:
afsendelse: 103,29 kbit
modtagelse: 482,16 kbit
UDP:
Afsendelse: 199,23kbit
modtagelse: 1,71 Mbit
Båndbredde til rådighed: TCP/UDP Afsendelse 51,8, modtagelse 28,3
Hvad kan jeg tolke ud af dette? får jeg den 1024/128 jeg har betalt for?
Tcp:
afsendelse: 103,29 kbit
modtagelse: 482,16 kbit
UDP:
Afsendelse: 199,23kbit
modtagelse: 1,71 Mbit
Båndbredde til rådighed: TCP/UDP Afsendelse 51,8, modtagelse 28,3
Hvad kan jeg tolke ud af dette? får jeg den 1024/128 jeg har betalt for?
Hvad hedder det/den program/side?
Benyttede selv før i tiden siden http://test.info.dk men på den adr. bliver man sendt videre nu, det var ellers en god side.
Hvad hedder det/den program/side?
Benyttede selv før i tiden siden http://test.info.dk men på den adr. bliver man sendt videre nu, det var ellers en god side.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.