mboost-dp1
Computer hakker!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg er gamer, så derfor gamer jeg en del spil, jeg har også prøvet de fleste ting, men dette er noget jeg aldrig har oplevet.
Jeg havde lige installeret Gangland, der kørte fint. Dag 2 hvor jeg ville game igen(single player), kom der nogle små hak, nærmest det hele frøs, lyden hakkede osv. efter godt, 40-50 sek, kørte det normalt igen. Hak'ne kom sårn hvert 5-10 min.
Jeg prøvede CS, og det samme skete, det var ikke lag(cl_flushentripacket), min fps faldt heller ikke, bare et hak, nogle gange så vildt at computeren genstartede af sig selv efter et stykke tid.
------------------------------------------------
MIN COMPUTER:
Windows XP
Intel Pentium 4 - 2,6 ghz, Motherboard P4C800-E deluxe
ZITECH 17"
GeForce Ti-4600 128MB
TDC ADSL 2mbit/256
Kabinet ThemalTake XaserIII m. 7 blæsere
2x Kingston 256 MB PC3200 (dual)
HDD Seagate 120GB, Maxtor 80GB
Jeg har prøvet scan for virus med:
. Trend Micro - Free online virus Scan
. Symantec Internet Security Check
Derefter Spyware scan:
. Lavasoft Ad-Adware
. Spybot - Search & Destroy
Geninstalleret GFX driver:
1. 56.72_winxp2k_international_whql
2. 45.33_2.13wdm_win2kxp_international_whql
3. 40.41_winxp
Intet hjalp... :(
Nogle der har en idé?
Jeg havde lige installeret Gangland, der kørte fint. Dag 2 hvor jeg ville game igen(single player), kom der nogle små hak, nærmest det hele frøs, lyden hakkede osv. efter godt, 40-50 sek, kørte det normalt igen. Hak'ne kom sårn hvert 5-10 min.
Jeg prøvede CS, og det samme skete, det var ikke lag(cl_flushentripacket), min fps faldt heller ikke, bare et hak, nogle gange så vildt at computeren genstartede af sig selv efter et stykke tid.
MIN COMPUTER:
Windows XP
Intel Pentium 4 - 2,6 ghz, Motherboard P4C800-E deluxe
ZITECH 17"
GeForce Ti-4600 128MB
TDC ADSL 2mbit/256
Kabinet ThemalTake XaserIII m. 7 blæsere
2x Kingston 256 MB PC3200 (dual)
HDD Seagate 120GB, Maxtor 80GB
Jeg har prøvet scan for virus med:
. Trend Micro - Free online virus Scan
. Symantec Internet Security Check
Derefter Spyware scan:
. Lavasoft Ad-Adware
. Spybot - Search & Destroy
Geninstalleret GFX driver:
1. 56.72_winxp2k_international_whql
2. 45.33_2.13wdm_win2kxp_international_whql
3. 40.41_winxp
Intet hjalp... :(
Nogle der har en idé?
min CPU køre stabilt 30-39 grader...
I spil kommer den op på 50-60 grader...
Har en blæseregulerings ting der fulgte med mit Thermaltaketower, har sat den til at bibbe hvis den bliver varmere en 60 grader :>
I spil kommer den op på 50-60 grader...
Har en blæseregulerings ting der fulgte med mit Thermaltaketower, har sat den til at bibbe hvis den bliver varmere en 60 grader :>
En ting mange folk glemmer; DEFRAG!
Diskdefragmentering gør din computer hurtigere ved at flytte rund på filernes fysiske placering på harddisken, hvilket resultere i computeren langsommere kan hente og gemme filer.
Det bliver kun værre når man installere nye ting, så det kunne være en løsning.
Så start din CMD og skriv DEFRAG
... der er også en mere grafisk version et eller andet sted i windows, kig under Systemvæktøjer eller noget i den stil...
Diskdefragmentering gør din computer hurtigere ved at flytte rund på filernes fysiske placering på harddisken, hvilket resultere i computeren langsommere kan hente og gemme filer.
Det bliver kun værre når man installere nye ting, så det kunne være en løsning.
Så start din CMD og skriv DEFRAG
... der er også en mere grafisk version et eller andet sted i windows, kig under Systemvæktøjer eller noget i den stil...
Har lige defragmenteret C:, drevet med WINDOWS XP på.
Derefter defragmenter D:, drevet med alle mine spil på.
Problemet opstår stadig? Kan det være nogle filer der er ødelagt i gfx kortet???
Noget at gøre med at notepad.exe ikke virker?
----------------------------------------------
Da jeg ødelage notepad.exe! Jeg havde en genvej i menuen start, ikonet var så ændret som om notepad.exe ikke exsisteret, så jeg fandt notepad.exe i windows og add'ede den til notepad i start...
Derefter når jeg trykkede på et notepad dokument startede det ikke, ret kogerenl...
Så jeg downloadede et nyt fra: http://www.texturizer.net/notepad.html
Startede op i fejlsikret tilstand og overskrev notepad.exe i Windows og System32 med den downladet version, nu vil notepad slet ikek starte :(
Kan det være grunden??!??!
Derefter defragmenter D:, drevet med alle mine spil på.
Problemet opstår stadig? Kan det være nogle filer der er ødelagt i gfx kortet???
Noget at gøre med at notepad.exe ikke virker?
Da jeg ødelage notepad.exe! Jeg havde en genvej i menuen start, ikonet var så ændret som om notepad.exe ikke exsisteret, så jeg fandt notepad.exe i windows og add'ede den til notepad i start...
Derefter når jeg trykkede på et notepad dokument startede det ikke, ret kogerenl...
Så jeg downloadede et nyt fra: http://www.texturizer.net/notepad.html
Startede op i fejlsikret tilstand og overskrev notepad.exe i Windows og System32 med den downladet version, nu vil notepad slet ikek starte :(
Kan det være grunden??!??!
#7 Smid din com ud fra 5.sal og prøv igen..... ejj ved sku ikke hvad der kan være galt....
WWW.KraXie.dk
WWW.KraXie.dk
Jeg har prøvet det samme og det skyldte at der ikke var noget airflow prøv at spil dine spil med åben kabi og se om det ikke hjælper
Mærkeligt... Seriøst!
Har et thermaltake kabinet med 7 blæsere og den bliver nedkølet, hmmm... argh men det virker nu :)
Pillede siden af kabinettet af :D thx gizand
Har et thermaltake kabinet med 7 blæsere og den bliver nedkølet, hmmm... argh men det virker nu :)
Pillede siden af kabinettet af :D thx gizand
Du kan have nok så mange blæsere du gider, men hvis de ikke er placeret så de giver et ordentligt airflow er det vel næsten ligegyldigt? Et godt råd er IND i bunden af kabinettet og UD i toppen. Hvis du kan styre airflowet lidt ville en blæser rettet mod cpu-køleren, en mod GFX-kortet og en mod RAM-blokkene nok ikke være dumt...
thx :)
Tror jeg skal ændre lidt på det, det fulgte med sårn standard... Det bare mærkeligt, jeg har haft computeren + kabinet siden Jul, omkring der. Ingen problemer, så støvsuger jeg for 1 uge siden, og så begynder den på det ^^
Men nu virker det efter jeg har taget siden af :D
Tror jeg skal ændre lidt på det, det fulgte med sårn standard... Det bare mærkeligt, jeg har haft computeren + kabinet siden Jul, omkring der. Ingen problemer, så støvsuger jeg for 1 uge siden, og så begynder den på det ^^
Men nu virker det efter jeg har taget siden af :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.