mboost-dp1
CPU bruger 50% idle
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
En kammerat har et problem med sin laptop. Det er en Zitech z1504, med intel core2 duo processor.
Problemet er der både når han kører på batteri og på netstrøm. På trods af at der ikke kører nogle programmer, der er cpu-krævende, bruger den 50% CPU kapacitet og så skal blæseren køre.
Det er belastende at høre på, og batteritiden bliver forringet.
Jeg linker til et screenshot af taskmanageren og et overblik på cpu clock utilitiet.
Er der nogen der har lignende problermer, eller evt. kender til programmer der kan se alle porcesser der kører og evt. vise nogle som taskmanageren ikke viser?
Problemet er der både når han kører på batteri og på netstrøm. På trods af at der ikke kører nogle programmer, der er cpu-krævende, bruger den 50% CPU kapacitet og så skal blæseren køre.
Det er belastende at høre på, og batteritiden bliver forringet.
Jeg linker til et screenshot af taskmanageren og et overblik på cpu clock utilitiet.
Er der nogen der har lignende problermer, eller evt. kender til programmer der kan se alle porcesser der kører og evt. vise nogle som taskmanageren ikke viser?
Troede bare du sad foran den nu?! :D Men held og lykke... Nu smutter jeg ud, og får en lille en :D
Troede bare du sad foran den nu?! :D Men held og lykke... Nu smutter jeg ud, og får en lille en :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.