mboost-dp1
Debian
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har (endelig) fået en debian på min bærbare (Acer TravelMate 230 (233XC)) men jeg kan ikke få
a) XFree86 til at starte, jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal konfigurer grafikkortet (intel i830 eller noget i den stil)
b) få den til at holde op med at spørge om netværk! Jeg har sat det op så jeg kan komme på nettet via skolens proxy, men netenv bliver alligevel eksekveret ved hver opstart...
Jeg håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe mig, for jeg er helt ny med debian (dog ikke i gnu/linux)
Jeg har kigget på debianguiden, men jeg kan ikke finde en løsning...
a) XFree86 til at starte, jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal konfigurer grafikkortet (intel i830 eller noget i den stil)
b) få den til at holde op med at spørge om netværk! Jeg har sat det op så jeg kan komme på nettet via skolens proxy, men netenv bliver alligevel eksekveret ved hver opstart...
Jeg håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe mig, for jeg er helt ny med debian (dog ikke i gnu/linux)
Jeg har kigget på debianguiden, men jeg kan ikke finde en løsning...
#3:
"Jeg har kigget på debianguiden, men jeg kan ikke finde en løsning..."
"har du kigget i debianguiden på www.debianguiden.dk?"
:/
"Jeg har kigget på debianguiden, men jeg kan ikke finde en løsning..."
"har du kigget i debianguiden på www.debianguiden.dk?"
:/
#6..
Da jeg som de fleste af debian folkene er af den opfattelse at man skal bruge noget tid på løse problemet selv, og i de fleste docs er der henvisninger til steder hvor de kan hjælpe med problemet. Da jeg henviste til debianguiden, var det mere de steder som de havde henvist til for at få hjælp.
Da jeg som de fleste af debian folkene er af den opfattelse at man skal bruge noget tid på løse problemet selv, og i de fleste docs er der henvisninger til steder hvor de kan hjælpe med problemet. Da jeg henviste til debianguiden, var det mere de steder som de havde henvist til for at få hjælp.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.