mboost-dp1

Download alt....

Gå til bund
Gravatar #1 - The-Lone-Gunman
17. jul. 2003 17:04
Okay jeg vil gerne downloade alt fra en server, eller en undermappe på en server. Det er en masse billeder som er i en klassisk "Index of" tom side, hvor alle filerne er listet ned af.

Men er der en måde så jeg kan downloade alle billederne, UDEN at skulle gemme dem enkeltvis.
Gravatar #2 - annoia
17. jul. 2003 21:27
wget har den funktion... Findes også til windows et eller andet sted :)
Gravatar #3 - nightH
17. jul. 2003 21:36
hmm.. programmet black widow kommer frem i mit hoved (det er et site ripper-program),men kan du ikke bare "gå" en mappe op og så højreklikke på den mappe du vil have og sige kopier til mappe ?? (man kan ihvertfald gøre det når man er på ftp via IE)
Gravatar #4 - Gruesome
18. jul. 2003 12:36
wget -r -A jpg,JPG,JPEG,jpeg,png,PNG -np http://din.url.her/

Ovenstående burde kunne gøre det. Du kan hente wget fra http://www.interlog.com/~tcharron/wgetwin.html . Bare smid .exe filen i dit %windir så kan du bare køre det fra en DOS Shell (hvis man kan kalde den det).
Gravatar #5 - The-Lone-Gunman
18. jul. 2003 13:40
Takker rigtig mange gange, wget er da et rigtig smart lille program :)

Så fik jeg billederne fra Prag ned på harddisken :)
Gravatar #6 - Wolly
18. jul. 2003 15:44
En lille advarsel til brugen af programmer som wget. Jeg brugte engang ( Jeg tror jeg var stiv ) et lignende program, til at rippe guitar.net med, da jeg jo gerne ville have alle sangene liggende på harddisken. Jeg fik ca. 10 numre ned, og så bannede serveren min IP. Jeg kan stadig ikke komme på sitet uden at bruge en proxy, og det er sq lidt surt...
Gravatar #7 - The-Lone-Gunman
18. jul. 2003 16:03

Jeg har dynamisk IP ;)

Også måtte jeg jo godt hente dem, gad bare ikke til at gemme hvert billede for sig når der er 152 billeder...

Hæh, men det er nok smart at la' vær' med at blive uvenner med et site...
Gravatar #8 - Infophreak
19. jul. 2003 02:08
Du kan også bruge HTTrack, hvis du vil have (mange) flere options og mulighed for f.eks. at hente dynamiske sider (kan være smart, hvis en side bruger f.eks. PHP, men har et forholdsvist statisk indhold alligevel)
Gravatar #9 - Infophreak
19. jul. 2003 02:11
@4: det var da en OLDGAMMEL version af wget, du linkede til. Den nyeste er 1.8.2. ftp://sunsite.dk/projects/wget/windows/ har den nyeste version.
Gravatar #10 - Gruesome
19. jul. 2003 12:31
Nogen folk brokker sig om den kommer med en fejl når de har smidt den i %windir% og man kører den, og så vil jeg hellere bare linke til en oldgammel version der virker out of the box. Folk skal nok finde ud at opdatere hvis de kan lide programmet men mangler noget.
Gravatar #11 - Infophreak
20. jul. 2003 06:44
Det er fordi de mangler SSL-libs, Gruesome. Man skal bare huske også at hente de DLL'er, så virker det fint.
Gravatar #12 - Gruesome
20. jul. 2003 06:56
Jeg ved det. Jeg bruger selv den nye version, men som sagt så er det lettere bare at give en ting der virker fint out of the box. Nævner også nogen gange den der ligger på sunsite. Det variere :)
Gravatar #13 - aners
13. okt. 2003 15:29
Ah skønt at slippe for dll-filer og %winddir% placeringer i FBSD
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login