mboost-dp1
DVD-Drev er forsvundet
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hey, for en uge siden satte jeg min nye nec dvd brænder til.. og den virkede helt perfekt.. men her en af dagen var begge min drev væk..
Kig engang på billedet her :
billedet!!!.dk
På forhånd tak
Kig engang på billedet her :
billedet!!!.dk
På forhånd tak
Kontroller kablerne til drevet. Hvis der sidder andre enheder på samme kabel kan du pille dem af. Fjern evt. enheden fra Windows Enhedshåndtering (del) og tjek din opsætning i BIOS for IDE-enheder.
Hvis intet af det virker så prøv at smide den over i en anden maskine, hvis den heller ikke virker der så send den tilbage til sælger, for så må enheden være defekt.
Hvis intet af det virker så prøv at smide den over i en anden maskine, hvis den heller ikke virker der så send den tilbage til sælger, for så må enheden være defekt.
hey.. har prøvet at sætte kablerne til på forskellige måde.. den har sagt fundet nyt hardware men de ligger stadig ike under denne computer.. det skal lige sige jeg ikke fatter så meget af det fagsprog.. er totalt nOOb. :D læste et sted noget med en der slettede upperfilter og downfilter. også virkede det.. men det fatter jeg ikke noget af..
Du kan også forsøge at fjerne IDE-controlleren i Windows, genstarte og lade den finde den igen, da det kan være driveren til denne der laver ballade.
Som #2 siger, så er den sikre måde at finde ud af om den virker, at sætte den i en anden maskine.. gør den ikke det, så må den tilbage til forhandleren.
Som #2 siger, så er den sikre måde at finde ud af om den virker, at sætte den i en anden maskine.. gør den ikke det, så må den tilbage til forhandleren.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.