mboost-dp1

dvd rip

Gå til bund
Gravatar #1 - buch
22. dec. 2004 20:59
jeg har nogen film(lovlige) på dvd som jeg gene vil ha en kopi af i tilfælde af at filmene ikke virker mere i kender nok de kan blive risset ved uheld og sådan noget så jeg skal ha et program til at rippe mine dvdér jeg kunne godt tage en tur på google(har jeg gjort) men der er ikke noget intresant så hvilke programmer bruger i til at rippe jeres dvdér med?
Gravatar #2 - PlattFuss6.7
22. dec. 2004 21:31
Gravatar #3 - buch
22. dec. 2004 22:01
fandt selv den her side: http://www.softpedia.com/get/CD-DVD-Tools/CD-DVD-R...

og der er rigligt med programmer at vælge i mellem
Gravatar #4 - BurningShadow
22. dec. 2004 23:09
Jeg er selv meget glad for SmartRipper, som jeg fik anbefalet her, af Hunn.

link
Gravatar #5 - buch
22. dec. 2004 23:22
håber det kommer til at virke for nu har jeg prøvet næsten alle programer på det link jeg selv havde fundet og det er alt sammen noget lort!
Gravatar #6 - buch
22. dec. 2004 23:42
#4 nu har jeg rippet taxi 3 men der er ingen lyd på filmen eller undertekster jeg har fået selve film filen og så har jeg fået nogen filer ved navn taxi 3_INFO taxi 3_0.ifo taxi 3.lst taxi 3.idx og taxi 3.d2v det var de eneste filer jeg fik når jeg rippede kan du sige mig hvad der er gået galt eller retter det sig når jeg brænder filmen ned på en dvd skive?
Gravatar #7 - BurningShadow
23. dec. 2004 00:04
Jeg laver lige en quickguide, men det bliver først i morgenm, det er ved at være nogle timer siden jeg stod op ;)

Btw, får du ikke nogle .vob filer?

Vil du have DualLayer film til at kunne være på en enkelt skive?
Gravatar #8 - buch
23. dec. 2004 00:20
jeg får kun de filer jeg har skrevet i indlæg #6 kan ikke se hvilket format selve filmen ligger i kan bare se den hedder taxi 3_1

nej filmene skal ikke være dual layer har kun skiver med plads til 4,7 gb
Gravatar #9 - Gruesome
23. dec. 2004 00:27
Ville tage et kig på http://gknot.doom9.org/ . Det er det de fleste af mine venner bruger når de lejer film i Blockbuster i skolen... Har ikke selv DVD-drev, så har ikke prøvet.

Evt. også tag et kig på http://www.autogk.net/ .
Gravatar #10 - buch
23. dec. 2004 12:42
#7 jeg har nu fået lyd på alle mine film(aner ikke hvad jeg har gjort anderledes) men jeg kan ikke få nogen undertekster med over og har bedt den om at tage alle de undertekster med over på min hdd som den kunne finde på filmen?
Gravatar #11 - BurningShadow
23. dec. 2004 14:28
Jeg kom lige til at tænke på, at hvis du skal have en 8GB film ned på en 4,7GB skrive, så er det et andet program du skal bruge:
http://www.dvdshrink.org/

Du må undskylde at jeg tænkte med røven, men jeg bruger det andet, fordi jeg opbevare mine film på harddisken, så jeg har ikke brug for at presse dem.
Gravatar #12 - buch
23. dec. 2004 16:14
#11 det går nok!

er lige igang med at kopiere filmen nu så den er nok færdig om en ½ times tid men nu får vi at se om jeg får undertekster med over når jeg bruger det her program

men ved du hvorfor jeg ikke får en sub. fil med eller en anden tekst fil når jeg bruger SmartRipper?
Gravatar #13 - BurningShadow
23. dec. 2004 16:20
Ikke lige umiddelbart, men jeg har en mistanke om at det er relateret til en fejl jeg selv oplever, med nogle film. Den fejl jeg oplever, er at jeg får forkerte tekster. Jeg kæmper stadig med den, og indtil videre ser det ud til at have noget at gøre med de 0x2# numre der identificere sub'en.
Jeg har ikke kunne finde en måde at komme udenom problemet på, men det ser ud til at eksistere på 2-3% af mine film.
Gravatar #14 - buch
23. dec. 2004 16:40
okay jeg prøvede faktisk at lave en kopi af det hemmelighedsfulde selskab der ville den godt give mig undertekster men kun på engelsk
Gravatar #15 - buch
23. dec. 2004 22:26
har ikke brug for mere hjælp har selv klaret det med undertekster lyd og sådan nogen ting det hele kører bare:P

jeg kan ikke få undertekster på computeren frem men når jeg brænder det som en dvd kommer de helt fint med så ingen problemer der

men tak for jeres hjælp!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login