mboost-dp1
dyr bag skærmen!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
jeg har fået en "bug"
helt bogstavelig talt! Der kravler en lille "ting" inde bag min computerskærm, et lille dyr. Den er stadig levende og kravler rundt omkring, men er bange for at den ikke kommer ud igen? nogen der ved hvordan man får såen en lille satan ud? jeg sidder på en bærbar, og kan umidelbart ikke skille skærmen ad :(
tror i man kan bruge lokkemad til sådan en :P
ps: har kaldt det lille irreterende dyr for Buller. Der også flere dyr, men de sidder udenpå skærmen
helt bogstavelig talt! Der kravler en lille "ting" inde bag min computerskærm, et lille dyr. Den er stadig levende og kravler rundt omkring, men er bange for at den ikke kommer ud igen? nogen der ved hvordan man får såen en lille satan ud? jeg sidder på en bærbar, og kan umidelbart ikke skille skærmen ad :(
tror i man kan bruge lokkemad til sådan en :P
ps: har kaldt det lille irreterende dyr for Buller. Der også flere dyr, men de sidder udenpå skærmen
#1 Fedt nok min far og min ene lillebror har også nogle små tordenfluer bag deres skærm, men det er da gode dyr at have, de render ikke bare væk ligesom katte, mit forslag er at du skal beholde din dejlige buller :)
Ps: Han svarer jo heller ikke flabet tilbage hvis du spørger dumt vel ?
Ps: Han svarer jo heller ikke flabet tilbage hvis du spørger dumt vel ?
#2: Det er et problem på praktisk talt alle fladskærme, desktop såvel som bærbare tror jeg. Jeg har en dyr EIZO 19" og har haft to billige 19" Samsung som alle har haft problemet med tordenfluer. De er så heldigvis smuttet udenfor billedområdet efter noget tid.
Hverken Samsungs eller EIZO's nordiske kontor har ikke engang gidet at svare på hvorfor.
Hverken Samsungs eller EIZO's nordiske kontor har ikke engang gidet at svare på hvorfor.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.