mboost-dp1

dyr bag skærmen!

Gå til bund
Gravatar #1 - Beta
23. jul. 2006 15:13
jeg har fået en "bug"
helt bogstavelig talt! Der kravler en lille "ting" inde bag min computerskærm, et lille dyr. Den er stadig levende og kravler rundt omkring, men er bange for at den ikke kommer ud igen? nogen der ved hvordan man får såen en lille satan ud? jeg sidder på en bærbar, og kan umidelbart ikke skille skærmen ad :(
tror i man kan bruge lokkemad til sådan en :P

ps: har kaldt det lille irreterende dyr for Buller. Der også flere dyr, men de sidder udenpå skærmen
Gravatar #2 - amokk
23. jul. 2006 15:19
er der garanti på computeren, så skriv til forhandleren, og brok dig over at skærmen ikke er lukket ordentligt til, så dyr har mulighed for at kravle ind i den
Gravatar #3 - buch
23. jul. 2006 16:04
Det er højest sandsynligt en tordenflue, de tiltrækkes af gule farver, lok den ned i bunden med noget gult :P
Gravatar #4 - Derfor
23. jul. 2006 16:09
#1 Fedt nok min far og min ene lillebror har også nogle små tordenfluer bag deres skærm, men det er da gode dyr at have, de render ikke bare væk ligesom katte, mit forslag er at du skal beholde din dejlige buller :)

Ps: Han svarer jo heller ikke flabet tilbage hvis du spørger dumt vel ?
Gravatar #5 - Simm
29. jul. 2006 20:37
#2: Det er et problem på praktisk talt alle fladskærme, desktop såvel som bærbare tror jeg. Jeg har en dyr EIZO 19" og har haft to billige 19" Samsung som alle har haft problemet med tordenfluer. De er så heldigvis smuttet udenfor billedområdet efter noget tid.

Hverken Samsungs eller EIZO's nordiske kontor har ikke engang gidet at svare på hvorfor.
Gravatar #6 - Acro
29. jul. 2006 22:33
#1 beta:
Der også flere dyr, men de sidder udenpå skærmen

Det er ikke heldigt. De er klart de værste.
Gravatar #7 - frygtl0s
29. jul. 2006 23:43
Der er også dyr bag skærmen på mit arbejde, men hvis det kommer på min skærm til 3500, så sender jeg lortet tilbage.. der er også 1 års garanti mod pixelfejl, og det må da næsten gå der under...
Gravatar #8 - amokk
30. jul. 2006 01:37
#7 og når den så har været en tur med postDK er den blevet rystet så grundigt at buller og co. er pist væk og butikken fakturerer dig 400 kr fordi den ser fin ud når de tester den :-)
Gravatar #9 - frygtl0s
30. jul. 2006 15:39
#8 Så bliver jeg sur..
Gravatar #10 - frygtl0s
30. jul. 2006 15:44
ups, forkert sted jeg postede...
Gravatar #11 - amokk
30. jul. 2006 17:06
#10 og den fejl synes du skulle rettes op ved at poste endnu en gang, på det falske sted?
Gravatar #12 - BurningShadow
30. jul. 2006 17:09

Æhh, hvad mener du?
Han skriver et indlæg (#10), hvorefter han indser at det var det forkerte sted.
Så retter han teksten til "ups, forkert sted jeg postede..." fordi han ikke kan slette indlæget...
Gravatar #13 - amokk
30. jul. 2006 20:29
#12 Ok, opfattede #10 som en opfølgning på #9 :-)
Gravatar #14 - svappe
11. aug. 2006 18:36
Hmmmmmm.... Blev der nogensinde fundet en løsning på det?

Sidder på min søsters computer og er irriteret over sorte pletter på skærmen, som rent faktisk er små dyr der klatre rundt...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login