mboost-dp1
Ekstern harddisk
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej
Jeg har en Maxtor-harddisk der sidder i et USB-rack. Af og til får jeg den meddelse at harddisken er beskadiget når jeg tilslutter den til min computer. Hvis jeg prøver at køre PartitionMagic på harddisken ser det ud som om partitionerne er blevet slettet men alligevel plejer harddisken at virkenæste gang jeg prøver at tilslutte den.
Er der nogen der kender det problem?
Jeg har en Maxtor-harddisk der sidder i et USB-rack. Af og til får jeg den meddelse at harddisken er beskadiget når jeg tilslutter den til min computer. Hvis jeg prøver at køre PartitionMagic på harddisken ser det ud som om partitionerne er blevet slettet men alligevel plejer harddisken at virkenæste gang jeg prøver at tilslutte den.
Er der nogen der kender det problem?
Jeg tror #2 mener at hans disk lavede samme nummer i ca. 1½ månede, hvorefter den døde helt.
Jeg har selv haft en Maxtor USB disk der lavede sjove lyde og ikke ville virke med alle PC'er. Den døde også helt efter nogle måneder med disse numre, men jeg havde dog husket backup :)
Mit bud er også at din disk er ved at lide en langsom død :(
Jeg har selv haft en Maxtor USB disk der lavede sjove lyde og ikke ville virke med alle PC'er. Den døde også helt efter nogle måneder med disse numre, men jeg havde dog husket backup :)
Mit bud er også at din disk er ved at lide en langsom død :(
Medmindre at der er et eller andet underligt ved Windows, så kan den vel lige så godt køre USB1, selvom den er over 128GB.
Jeg har selv (tideligere) kørt en 200GB disk, på en USB1 driver.
Medmindre at der er et eller andet underligt ved Windows, så kan den vel lige så godt køre USB1, selvom den er over 128GB.
Jeg har selv (tideligere) kørt en 200GB disk, på en USB1 driver.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.