mboost-dp1

Ekstern harddisk

Gå til bund
Gravatar #1 - Mozez
25. jun. 2005 20:07
Hej

Jeg har en Maxtor-harddisk der sidder i et USB-rack. Af og til får jeg den meddelse at harddisken er beskadiget når jeg tilslutter den til min computer. Hvis jeg prøver at køre PartitionMagic på harddisken ser det ud som om partitionerne er blevet slettet men alligevel plejer harddisken at virkenæste gang jeg prøver at tilslutte den.
Er der nogen der kender det problem?
Gravatar #2 - Scherlund
25. jun. 2005 20:44
Det problem havde min eksterne Maxtor disk også. Det forsvandt efter ca. 1½ måned sammen med samtlige 250GB data. Så husk backup!

Jeg fik min byttet på garantien. Årsagen til problemet fik jeg dog aldrig at vide :(
Gravatar #3 - Mozez
30. jun. 2005 17:02
Ja men mine partiotioner kommer igen efter et stykke tid.
Gravatar #4 - Klok
30. jun. 2005 19:03
Jeg tror #2 mener at hans disk lavede samme nummer i ca. 1½ månede, hvorefter den døde helt.

Jeg har selv haft en Maxtor USB disk der lavede sjove lyde og ikke ville virke med alle PC'er. Den døde også helt efter nogle måneder med disse numre, men jeg havde dog husket backup :)

Mit bud er også at din disk er ved at lide en langsom død :(
Gravatar #5 - Mozez
1. jul. 2005 15:54
Jeg håber det ikke. Jeg ringede til firmaet jeg har købt den af (BJTrading) og de bedte mig køre MaxBlast på disken. MaxBlast viser ingen fejl på disken eller noget.
Gravatar #6 - peter_m
19. aug. 2005 19:20
250 GB lyder som en USB2 disk, har du sat den til en USB2 port?
Gravatar #7 - BurningShadow
19. aug. 2005 19:23

Medmindre at der er et eller andet underligt ved Windows, så kan den vel lige så godt køre USB1, selvom den er over 128GB.

Jeg har selv (tideligere) kørt en 200GB disk, på en USB1 driver.
Gravatar #8 - H.E.R.O.
19. aug. 2005 19:59
ahh maxtor det evige problembarn :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login