mboost-dp1

en computer, to netværk

Gå til bund
Gravatar #1 - toppermaestro
29. aug. 2006 17:05
Jeg bruger det trådløse netværk på min stationære (det er det net med internet). Jeg har på mit eget værelse min xbox koblet på mit eget kablede netværk hvor den stationære også er på, så jeg kan se delte film osv. Kan jeg på nogen måde benytte begge netværk på samme tid, så jeg både kan være på nettet og samtidig være koblet på det andet så jeg kan bruge xboxen til at se film osv.
Gravatar #2 - themuss
29. aug. 2006 17:09
Ja?
Gravatar #3 - buch
29. aug. 2006 18:27
Du har din stationære på et trådløst net, men du har den også på et kablet net, hvor meget mening giver dette?

Og ja, hvorfor skulle du ikke kunne gøre begge ting på samme tid?
Gravatar #4 - BurningShadow
29. aug. 2006 18:31

Forstår jeg dig rigtigt?

NetKort 1: Trådløs.
NetKort 2: Kabel.

Så du har altså 2 netkort?

Du bruger Windows, eller hvad?

[edit]
Ikke nødvendigvis. Jeg har da også to netkort, og det er længe siden jeg sidst var fuld :)
[/edit]
Gravatar #5 - buch
29. aug. 2006 18:33
Ja sådan forstår jeg det også, han må være fuld ;)
Gravatar #6 - Cloud02
29. aug. 2006 18:57
Gør du ikke det allerede ?
Gravatar #7 - amokk
29. aug. 2006 23:41
#1 jeg gætter på at det du vil er at bridge det trådløse netværk (med internet) og det kablede mellem din PC og din Xbox? prøv at markere forbindelserne inde i windows og højreklikke og vælg "Bridge connections"

Alternativt kan du åbne properties for den trådløse og sætte kryds i "Internet connection sharing" eller lign. Så vi der opstå et lokalt netværk mellen din PC og Xbox
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login