mboost-dp1

Er der nogen der kender en dansk satellit-internet udbyder?

Gå til bund
Gravatar #1 - biggle
5. mar. 2005 19:24
Der er ingen bredbånds muligheder hvor jeg bor, og derfor har jeg ledt i lang tid efter en satellit-internet udbyder, men jeg har ikke kunnet finde nogen.. :( Er der nogen der kan hjælpe mig?? ;_;
Jeg er ked af det.
Gravatar #2 - XorpiZ
5. mar. 2005 20:11
Så vidt jeg ved er satellit-internet ekstremt dyrt.. så kan det vist bedre svare sig at bruge dual-isdn :D
Gravatar #3 - biggle
6. mar. 2005 09:19
Dual-isdn? Hvad er det og hvordan kan jeg få fat i det? Er det ikke kun 128k?
Gravatar #4 - Norton
6. mar. 2005 12:12

Jo dual ISDN er kun 128 og så har du heler ingen fri telefon forbindelse. Og du må da virkelig på lars tyndskids mark vis du ikke kan få ADSL :D
Gravatar #5 - buch
6. mar. 2005 12:45
dual betyder 2 så hvorfor skulle han ikke kunne snakke i telefon samtidig med at han er på nettet?
Gravatar #6 - BurningShadow
6. mar. 2005 13:28

Havde jeg ikke andet end ISDN, så ville jeg da ikke kun bruge en af forbindelserne. Men det er da rigtigt, som du skriver; Hvis han kun bruger den ene så kan han også sludre i fon.

Men om man har modem (56K) eller en enkelt ISDN (64K) er ikke så vigtigt, og så vil der jo ikke være nogen grund til at bruge ISDN?
Gravatar #7 - DUdsen
6. mar. 2005 14:06
Iøvrigt så tror jeg ikke du kan få højere upload end 64 via satelit, det et vist deromkring Inmersat B systemer ligger.
Nogle systemer bruger så telefonen til upload og en delt kanal på en tv satelit til download men det er vel ikke rigtigt satelit internet vel?
Gravatar #8 - biggle
6. mar. 2005 14:39
Ja, ja.. Isdn stinker.. ;_;
Men er der ikek nogen der kender en udbyder der kan give mig BREDBÅND via parabol eller en eller anden dum lille modtager der sidder på siden af mit hus? ;_; Jeg er desperat.
Gravatar #9 - Norton
6. mar. 2005 22:11
Hvor i verden bor du? det ville hjælpe en del!
Gravatar #10 - Gruesome
7. mar. 2005 09:16

Den eneste udbyder af Satelit internet i Danmark til menneskepenge var, så vidt jeg ved, Sonofon, men alt information om det både under Erhverv og Privat er blevet fjernet fra deres site www.sonofon.dk . Du kan jo prøve at give dem et kald for at få helt klar besked, men jeg tror desværre for dig, at det ikke er en holdbar løsning.
Gravatar #11 - buch
7. mar. 2005 15:37
jeg fandt denne side fra it og telestyrelsen her kan du se alle mulige internet forbindelser i danmark
Gravatar #12 - biggle
8. mar. 2005 18:33
Hvor jeg bor? :) Jeg bor i Danmark.. i en lille lorte by der hedder Gimlinge.. Postnr. 4200.. Ligger under Slagelse...

Nå.. men tak for hjælpen.. Men i må godt hjælpe mere... Øh.. Ja..
Gravatar #13 - buch
9. mar. 2005 09:59
#12 har du kigget på mit indlæg #11 ? på den side er der oplyst ALLE danske internet udbyder så hvis du ikke kan finde en udbyder der skal du nok ikke satse på at få internet
Gravatar #14 - JackDK
10. mar. 2005 11:48

Sonofon er meget dyre med den form for bredbånd! kender en der har det(hun er ansat) Men det er en nice forbindelse man så får...
Gravatar #15 - JackDK
10. mar. 2005 11:56

Og lige en tilføjelse!! :D Det er en erhvervsforbindelse hun har. Da de ikke leverere til private. Hvilket man jo godt forstår med den pris det koster...

http://www.sonofon.dk/erhverv/produkter/internet/s...
Gravatar #16 - aners
12. apr. 2005 21:26
Sonofon udbyder (eller gjorde for år siden) pr parabol.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login