mboost-dp1
er der nogen der ved noget?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har sådan en Seagate Baracuda 80GB SATA... Den klikker og spinder op, klikker og spinder op, klikker og spinder op i en evighed. Men det er ikke hele tiden den gør det, der kan godt gå flere uger imellem. Ved i om det er fordi den er gået i stykker, eller er min PSU for lille?
Jeg har en 300W PSU, 1 optisk drev, og 4 HDD'er. Er det for lidt strøm?
Jeg har en 300W PSU, 1 optisk drev, og 4 HDD'er. Er det for lidt strøm?
Jeg havde en disk med samme symtomer og det viste sig at drevet havde en geometrifejl som i sidste ende gjorde at det stod af efter ca. 3 md.
Hvis det er geometrien den er gal med kan seatools give dig svaret!
Hvis det er geometrien den er gal med kan seatools give dig svaret!
Har selv 2 Seagate Baracuda, en 80 gb og en 120 gb. Begge laver de samme underlige lyde. Jeg har tidligere fået begge byttet hos seagate, da de også sagde underlige lyde.
Her efter jeg fik 2 nye retur, satte jeg begge i kølerskuffer og nogle kraftige 120 mm kølere i mit kabinet. Og det har faktisk løst mit problem. Jeg ved ikke om varme spiller en stor rolle - men der er trods alt metal i en harddisk - og metal (+ andre stoffer) har det med at ændre størrelse/længde i varme.
Her efter jeg fik 2 nye retur, satte jeg begge i kølerskuffer og nogle kraftige 120 mm kølere i mit kabinet. Og det har faktisk løst mit problem. Jeg ved ikke om varme spiller en stor rolle - men der er trods alt metal i en harddisk - og metal (+ andre stoffer) har det med at ændre størrelse/længde i varme.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.