mboost-dp1

er windows loveligt

Gå til bund
Gravatar #1 - TrickyXX
14. nov. 2005 14:17
okay et nyt proble er kommet det har ikke altid været der men jeg har msn min ven har msn han sender mig en mp3 fil jeg har fået den og vil åbne den POP-UP! windows siger så at der MÅSKE kan være virus i den her fil (fair nok tænker jeg) men så er der kun en ok knap finno winno jeg trykker ok så har windows sletted den og den spurgte joh ikke om den måtte det er det ikke uloveligt at den gør noget som jeg ikke kan styre den gav mig godt nok besked men hva så den sagde ikke der var virus i og har tjekket den for virus før åbne den. kan man ikke slå det fra?
Gravatar #2 - hgul
14. nov. 2005 14:17
Jo, hvis du patcher din MSN med f.eks. a-patch ..
Gravatar #3 - Viperaberus
14. nov. 2005 14:21
Som andre har påpeget i en anden tråd ville nogle linjeskift, kommaer og punktummer gøre, at flere læser dit indlæg. Jeg gidder sgu ikke kæmpe mig igennem den bunke ord der... (Der er ingen der forlanger perfekt grammatik)
Gravatar #4 - TrickyXX
14. nov. 2005 14:24
3#det er stadig læseligt ikke så klab gellerne dit gede røvskæg.

2#a-patch hvor får jeg den?
Gravatar #5 - hgul
14. nov. 2005 14:27
#4 Find den på Google .. Og måske du så skulle finde en anden tone frem hvis du ønsker at få hjælp ..

Det du skriver er seriøst svært at læse .. Ikke så meget fordi retstavning er en by i Rusland, men pga. manglende tegnsætning og mellemrum ..
Gravatar #6 - Viperaberus
14. nov. 2005 14:27
3#det er stadig læseligt ikke så klab gellerne dit gede røvskæg.
Ehm. Det var jo så lige netop det jeg sagde, at det ikke var!
Og så er der absolut ingen grund til at flame når jeg kommer med en forklaring på hvorfor jeg ikke orker, at læse dit indlæg!
Se det som en hjælp istedet...
Gravatar #7 - Myggen
14. nov. 2005 14:28
#4: Du ved sandelig hvordan man skal formulere sig for at få hjælp, hva'? Sikke pænt du taler. Og nej, dit indlæg er kun delvst forståeligt.

Edit: Det var vi så et par stykker der mente, beklager gentagelsen.
Gravatar #8 - TrickyXX
14. nov. 2005 14:30
jamen jeg spørg ikke om i kan ret mig bare om hjælp er det mig der er noget galt med så?
Gravatar #9 - BurningShadow
14. nov. 2005 14:31

Er du ordblind, eller provokerer du?
Gravatar #10 - hgul
14. nov. 2005 14:31
#8 Ja .. Det er din attitude den er helt galt med .. Og at du så åbenbart nægter at bruge både komma, punktum og linieskift ..

Indtil videre har du egentlig kun formået at fremstå som et totalt fjols .. Tænk lidt over hvordan du opfører dig - det er bare et godt råd ;o)
Gravatar #11 - Viperaberus
14. nov. 2005 14:33
Der er det galt, at din tekst skal læses adskillige gange, for at finde ud af, hvor fanden du vil have delt sætningerne!
Mendetgenerermåskeikkedigatskullelæsenogetadskilligegangeforatfindeudafhvaddermenes?
Gravatar #12 - TrickyXX
14. nov. 2005 14:33
et er en smule ordblind men what ever min attitude kom efter ikke? så.......... bare svar det er det eneste jeg forlange.
Gravatar #13 - Viperaberus
14. nov. 2005 14:40
Jeg har mødt mange ordblinde personer, men aldrig nogen der ikke har kunnet magte at sætte punktummer! Kommaer har de fleste kunne sætte nogenlunde fornuftigt. Du gidder ikke engang prøve!
Med din attitude tvivler jeg dog meget på, at det er det der er problemet.

Hjælpen kommer nok, når du gør teksten læselig ;)
Gravatar #14 - hgul
14. nov. 2005 14:43
#12 Så er det jo så lige det om du kan tillade dig at stille krav til hvad folk skal, når du har så store problemer med at kommunikere det rigtige budskab ..
Gravatar #15 - amokk
14. nov. 2005 14:48
#1 når du nu har så meget imod windows forstår jeg da ikke at du bruger MSN messenger?

hvis du kørte det OS du er fortaler for i nedenstående tråd, er jeg sikker på der medfølger et langt bedre alternativ:

http://www.newz.dk/forum/item/58993/#20
Gravatar #16 - TrickyXX
14. nov. 2005 14:49
jamen hvad er jeres problem okay siger nu at jeg vil ikke have at i broker jer men bare skriv noget der har med sagen at gøre hvis i vil eller ej bare lad hver med at kritisere okay det er jogh ikke det jeg spørg efter vel.
Gravatar #17 - hgul
14. nov. 2005 15:03
#16 Så længe du opfører dig som en idiot vil både jeg og andre kommentere det ..

Hvor svært kan det være at droppe den elendige attitude du holder dig lige nu?

EOD ..
Gravatar #18 - <3Thinkpads
16. nov. 2005 22:09
@TrickyXX;
Læg mærke til at hvis du bare snakkede ordenligt og "gad" at skrive punktummer/kommaer i første omgang, så ville du have fået svar nu.. Istedet vælger du at gå i fuldstændig baglås og svine, og det har ikke bragt dig videre end da du startede med at poste.
Gravatar #19 - drbravo
16. nov. 2005 22:19
Det her er da en ret spøjs thread.

A spørger (vistnok?) om noget hjælp og får at vide at hans indlæg er lidt tricky at læse, men A-patch løser problemet.

A går kold over at andre personer kritiserer hans indlæg og glemmer sikkert at søge på google efter A-Patch selvom det vil tage ca 10 sekunder (15-20 hvis man ikke har googlebar ;)

Men så igen. Det er vel en klassisk newz ting. Threaden handler først om en "bug" i MSN og efter 3 posts er det en diskussion om hvordan man opfører sig? Eller rettere - flere brugere prøver at fortælle føromtalte A at det ikke kan betale sig at være idiot.
Gravatar #20 - The-Lone-Gunman
17. nov. 2005 01:09

Nej, tråden må da ligge op til en diskussion om Windows er "loveligt" eller ej :-)
Gravatar #21 - oleo
17. nov. 2005 08:44
Jeg mener klart at Windows burder være ulovligt.
Gravatar #22 - zoop
17. nov. 2005 09:06
Slap nu af med at have ondt i røven over at manden har problemer med at formulere sig. Kan ikke se hvordan denne tråd's hovedpointe skal overses, ved at I begynder at disskutere om manden er idiot eller ej.

For mig at se føler han sig truffet, når I begynder at kommentere hans indlæg! Lad den nu bare ligge, og lad være med at skrive noget, hvis I ikke kan bidrage med noget hjælp.
Gravatar #23 - drbravo
17. nov. 2005 10:53

Mener du seriøst at du kan læse det? Jeg synes helt ærligt at det er lettere at læse #11 end #12.

Det kan godt ske at manden ikke staver så godt, men for satan! Derfor kan man jo godt opføre sig ordentligt - især når man beder om hjælp...
Gravatar #24 - zoop
17. nov. 2005 11:37

Kan godt læse det, ja! Men giver dig selvfølig ret i at det er anstrengende og svært.

Det er mere det at #3 påpeger at manden skriver dårligt, og det åbenbart er blevet påpeget i andre tråde også. Hvorfor dette skal nævnes kan jeg ikke se, da det er tydeligt at manden har problemer med at skrive :)

Men ja, du har ret i at han overreagere og begynder at opføre sig dumt, hvergang nogle nævner hans skriftlige problem for ham :)Det hele handler om at begge parter lige må give lidt albuerum og respektere hinanden.. Andet er der ikke i det.
Gravatar #25 - NFX
17. nov. 2005 14:30
#22:
Selv hvis han havde sat de kommaer og punktummer vil tråden jo være en omgang flamebait:

"ÅH NEJ WINDOWS ER ULOVELIGT DE SLETTER MINE MP3-FILER NÅR JEG TRYKKER OK!!"

.. For slet ikke at nævne at det er MSN Messenger, og ikke MS Windows der sletter filen.
Hvis man får den popup frem, kan man gå ind i sin modtagne filer-mappe, kopiere filen, trykke ok til popup'en (man kan jo ikke andet..), og så afspille/se/vise/køre kopien helt uden problemer.
Gravatar #26 - amokk
17. nov. 2005 17:03
#25 eller bare køre en anden klient, som ikke har underlige restriktioner :-p
Gravatar #27 - peter_m
28. nov. 2005 15:30
#26 ja, eller bede makkeren i den anden ende om at ændre filtypenavnet før filen sendes. txt er en glimrende endelse...
Gravatar #28 - Viperaberus
28. nov. 2005 15:40
Txt er en ret uheldig endelse, da mangle email klienter MIME-enkoder det som text, og "kommer til" at pille ved CR og LF tegnene ;)
Gravatar #29 - peter_m
28. nov. 2005 23:39
#28 nu er messenger vel ikke en email klient ;) men ok, så tag zip, arj, rar, dat..
Gravatar #30 - amokk
29. nov. 2005 00:10
#29 zip er et dårligt valg... så vidt jeg husker er ZIP filer blokeret i visse udgaver af f.eks. outlook express...

Well man kan så vælge at kalde dem JPG eller GIF - men der er nok snart nogen der får stoppet det, tænk hvis folk udveklser albumcovers til de MP3er de er blevet forhindret i at udveksle...

Den bedste løsning er nok at skifte til en klient der ikke er begrænset på disse syge måder, og dette kan endda gøres gratis og helt "loveligt" ;-)
Gravatar #31 - peter_m
29. nov. 2005 18:35
#30 man kan jo altid selv ændre security level for outlook så, der ikke er begrænsninger for filtyper i vedhæftninger. Godt nok, skal man ind i registreringsdatabasen og tilføje en string key, men det kan de fleste jo nok lige klare... der er jo heller ingen der siger, at man skal anvende en 'kendt' filtype endelse... .snyd eller .fck vill også gøre det ;)
Gravatar #32 - XorpiZ
30. nov. 2005 07:09

Eller man kunne installere en .reg fil der fjerner den slags snavs :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login