mboost-dp1
Error 384
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Det siger min pc hver gang jeg åbner mit skrivebord... Nogen som har haft det samme problem???
Nogen Som har en løsning???
MVH Lars
Nogen Som har en løsning???
MVH Lars
Jeg håber ikke der står følgende tekst på dialogen:
"A valid data link was not found, deleting file"
Så er det en trojansk hest... Se Symantec
Så er det en trojansk hest... Se Symantec
Nu du er igang er det nok også sundt at scanne for Spyware+AdWare med fx Ad-Aware (www.lavasoft.de) eller Spybot Search And Destroy (Spybot)
Sidstnævnte fanger mere, men KAN fjerne for meget hvis man slår for meget til... Default opsætningen skulle være OK!
Sidstnævnte fanger mere, men KAN fjerne for meget hvis man slår for meget til... Default opsætningen skulle være OK!
Hejsa
Nu har jeg fulgt anvisningen, med Ad-Aware og kørt en virus scanning med både Norman og AVG.
Men jeg får stadig samme besked Error-384
Og jeg bruger også XP.
Så hvad gør jeg nu ??
på forhånd tak
Nu har jeg fulgt anvisningen, med Ad-Aware og kørt en virus scanning med både Norman og AVG.
Men jeg får stadig samme besked Error-384
Og jeg bruger også XP.
Så hvad gør jeg nu ??
på forhånd tak
Er dine Antivirus programmer opdateret? (De bør opdateres MINDST 1 gang i døgnet hvis du er online 24/7)
Findes "Wstat32 driver" på listen over startup programmer i "MSCONFIG"? (I så fald så følg "removal instructions på Symantecs side)
Er dine Antivirus programmer opdateret? (De bør opdateres MINDST 1 gang i døgnet hvis du er online 24/7)
Findes "Wstat32 driver" på listen over startup programmer i "MSCONFIG"? (I så fald så følg "removal instructions på Symantecs side)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.