mboost-dp1
Få en slettet hotmail-mail igen?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Min bror har for længe siden modtaget nogle e-mail's fra cdon.com, han har haft slettet dem og står egentlig og skal bruge dem nu. (Ikke livsnødvændigt, men det ville være nice at få dem igen)
Har fået at vide at div. mail udbydere er forpligtet til at gemme de mail's som deres brugere modtager i minimum 5 år. Derfor har jeg skrevet til hotmail, for at se om de kan hjælpe. E-mailen har været åbnet på hans maskine, men ikke gemt på den. Jeg tror det ikke selv, men en bekendt mener at mailen muligvis ligger på maskinen, og derfor kan findes af et file recovery program (getbackdata for NTFS). Nogen der har en idé om hvorvidt man kan det?
De er slettet for ca. et år siden, men maskinen har ikke været formateret siden.
Der er win xp pro på maskinen.
Har fået at vide at div. mail udbydere er forpligtet til at gemme de mail's som deres brugere modtager i minimum 5 år. Derfor har jeg skrevet til hotmail, for at se om de kan hjælpe. E-mailen har været åbnet på hans maskine, men ikke gemt på den. Jeg tror det ikke selv, men en bekendt mener at mailen muligvis ligger på maskinen, og derfor kan findes af et file recovery program (getbackdata for NTFS). Nogen der har en idé om hvorvidt man kan det?
De er slettet for ca. et år siden, men maskinen har ikke været formateret siden.
Der er win xp pro på maskinen.
Offtopic, men det er helt sikkert den største grund til at bruge Gmail, da man aldrig sletter mails der :)
Har dog ikke hørt at mailselskaber skal gemme mails i fem år efter de er modtaget.. Så skal de jo have helt utrolig stor serverkapacitet...
Har dog ikke hørt at mailselskaber skal gemme mails i fem år efter de er modtaget.. Så skal de jo have helt utrolig stor serverkapacitet...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.