mboost-dp1

Få en slettet hotmail-mail igen?

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
20. jan. 2007 13:51
Min bror har for længe siden modtaget nogle e-mail's fra cdon.com, han har haft slettet dem og står egentlig og skal bruge dem nu. (Ikke livsnødvændigt, men det ville være nice at få dem igen)
Har fået at vide at div. mail udbydere er forpligtet til at gemme de mail's som deres brugere modtager i minimum 5 år. Derfor har jeg skrevet til hotmail, for at se om de kan hjælpe. E-mailen har været åbnet på hans maskine, men ikke gemt på den. Jeg tror det ikke selv, men en bekendt mener at mailen muligvis ligger på maskinen, og derfor kan findes af et file recovery program (getbackdata for NTFS). Nogen der har en idé om hvorvidt man kan det?
De er slettet for ca. et år siden, men maskinen har ikke været formateret siden.
Der er win xp pro på maskinen.
Gravatar #2 - buch
20. jan. 2007 16:01
Jeg går ud fra at mailen har været læst i browseren, og så kan det ikke lade sig gøre at genskabe den, da den aldrig har været hentet ned på computeren.
Gravatar #3 - MiniatureZeus
20. jan. 2007 18:16
Offtopic, men det er helt sikkert den største grund til at bruge Gmail, da man aldrig sletter mails der :)

Har dog ikke hørt at mailselskaber skal gemme mails i fem år efter de er modtaget.. Så skal de jo have helt utrolig stor serverkapacitet...
Gravatar #4 - holmen
20. jan. 2007 18:21
Var også hvad jeg tænkte, men det skader ikke at skrive til dem alligevel.
Gravatar #5 - amokk
21. jan. 2007 22:25
#2 hvad er det for en browser du bruger, som kan læse indhold på nettet uden at hente det til PCen det læses på?
Gravatar #6 - buch
21. jan. 2007 23:47
Det er min egen hemmelige browser som jeg har fået udviklet i samarbejde med FBI!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login