mboost-dp1

Fastnet tlf priser

Gå til bund
Gravatar #1 - Azjo
19. apr. 2005 06:35
TDC har jo fået nye priser som nyheden forleden fortalte og derinde spurgte jeg dette, men den er gået lidt død :P
Så har postet ny her:

Har lige snakket med TDC og de forlanger en fastnet tlf.
Hvilket firma har den billigste fastnet tlf?
Jeg skal ikke ringe specielt meget så tilbud om at ringe er ligegyldigt, bare den billigste fastnet tlf. :)

fandt http://www.teleprisguide.dk/abonnement_liste.asp?t... fx men jeg vil gerne have fastnet pris per måned.
Hvis i kender prisen på andre, må i hellere end gerne fortælle det her :)
Gravatar #2 - DUdsen
19. apr. 2005 08:47
kan du ikke bare tage den side du linker til og bruge kvatals prisen istedet, et kvartal er 3måneder.
Gravatar #3 - buch
19. apr. 2005 09:45
nu er jeg ikke helt sikker i det jeg siger, men er CyberCity telefoni ikke fastnet?

hvis det er det, er det hvertfald meget billigt!
Gravatar #4 - DUdsen
19. apr. 2005 10:43
#3 nej Cybercity telefoni er VoIP baseret, altså baseret på tcp/ip trafik over ADSL og ikke PSTN, selvom en PSTN bærelinie ofte er forudsætningen for at ADSL linien virker.

Det vil sige at jo cc telefoni er biligere end TDC's almindelige fastnet priser men det er ikke en fastnet/PSTN linie hvilket er forudsætningen for mange ADSL linier.

PS TDC er på vej ind på IP telefoni området og det samme er telia.
Jubii og andre har også løsninger der kan kører over alle bredbåndsforbindelser.
Gravatar #5 - amokk
19. apr. 2005 10:49
#1 vælg cybercity, sidst jeg ringede til dem sagde de at hvis man ikke havde fastnet kostede det bare 495 i oprettelse, som eneste forskel

jeg tror ikke du finder nogen firmaer i DK som laver en PSTN forbindelse for under 100 kr om måneden (da TDC skal have de 70 kr), så brug cybercitys tilbud
Gravatar #6 - DUdsen
19. apr. 2005 12:24
#5 det var så ikke den besked jeg fik fra CC det var betal 900dkk i oprettelse og betal månedligt for en bærelinie med eller uden telefon nummer.
Med CC afhænger det lidt af hvor langt ude på landet man bor, om man kan undvære telefon abbonement.

TDC er vist nede på 95dkk måneden med deres mini abbonement mem ellers er det tele2 med 111dkk der er bunden.
std tid er 119 dkk om måneden.
Gravatar #7 - amokk
19. apr. 2005 16:36
#6 så vidt jeg ved kan du ik bruge deres mini abbo. til f.eks. ADSL, hvilket er en af grundene til det er så billigt.

Ellers er der Telia Fastnet til 109 kr... Eller webspeed som blot kræver at man har KabelTV fra TDC
Gravatar #8 - Azjo
20. apr. 2005 09:48
Hmm det var faktisk præcist det jeg gerne ville vide. Sry, udtrykkede mig ikke klart nok :)
Nogle af linksene fra mit eget link fortæller pris men ikke alle.
Havde tænkt mig at folk her lige ville fortælle hvad de har og betaler i kvartal. Ville gøre det utroligt meget lettere :)

Nu er sådan at jeg vil have mindst 512kbit upload så cybercity er udelukket for mig indtil videre. Medmindre de snart laver om på det...?

Abonnementer er ikke nødvendigt at snakke om da jeg kun skal have fastnet ;)
Gravatar #9 - buch
20. apr. 2005 13:50
#8 prøv og vent til omkring den 1 maj, og se hvad der sker med CC hastigheder.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login