mboost-dp1
Fejl før Windows starter
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har et meget stort problem som alt i alt går ud på at jeg ikke kan komme ind i Windows XP Pro. først spørger den om jeg vil starte i fejlsikret tilstand eller om jeg vil starte normalt. har prøvet begge to, men begge gange kommer der en fejl, hvor der står noget med at jeg skal prøve at fjerne for-nyligt tilsluttet genstande. Det har jeg gjordt, men det sker stadig ingenting...
Hvad hulen kan der være galt?
På forhånd tak.
Hvad hulen kan der være galt?
På forhånd tak.
Giv nogle flere detaljer, hvad siger fejlen præcist, hvilke enheder er der tale om, hvor langt kommer den i loaden, hvad har du lavet i BIOS, etc.
der er ikke flere detaljer. Den siger ikke noget om hvorfor den gør det, bare at hvis ikke den gør det, kan det beskadige computeren.
Jeg har ikke lavet nogen som helst om i BIOS og man når knap nok at se at den loader ind til Windows.
Hvis i forstår?
Jeg har ikke lavet nogen som helst om i BIOS og man når knap nok at se at den loader ind til Windows.
Hvis i forstår?
Det tvivler jeg MEGET på... Det lyder som en af BSOD. I så fald står der en helvedes masse tekst. I toppen står der en fejltekst (fx IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL). I bunden er der en fejlkode i hex form (fx. 0x00000030 0x00000001 0x00000002 0x10241633)
Disse oplysninger kan hjælpe meget med fejlfindingen.
Uden disse oplysninger er det enten Amokks (#5) løsning eller Wollys (#2)...
der er ikke flere detaljer
Det tvivler jeg MEGET på... Det lyder som en af BSOD. I så fald står der en helvedes masse tekst. I toppen står der en fejltekst (fx IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL). I bunden er der en fejlkode i hex form (fx. 0x00000030 0x00000001 0x00000002 0x10241633)
Disse oplysninger kan hjælpe meget med fejlfindingen.
Uden disse oplysninger er det enten Amokks (#5) løsning eller Wollys (#2)...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.