mboost-dp1
Fejl i processor identifikation, hjælp mig!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Her gik jeg og troede at jeg sku have ny processor, men i mit arbejde på at finde ud af hvad der vil passe på mit bundkort har jeg opdaget at jeg ikke som jeg troede havde en AMD Athlon XP2200+ (og som windows påstod) men har en AMD Athlon XP2800+. Nu kommer mit problem så, hvordan får jeg min com til at anerkende min processor som den den er? Har prøvet at ændre busfrekvensen men det har jeg ikke haft held med, så her er mit nødråb,
HJÆÆÆÆLP MIG!!!
HJÆÆÆÆLP MIG!!!
hmm... har prøvet at opdatere min bios, men når jeg går ind på den officielle side som er
http://www.esupport.com/biosagent/index.cfm?refere...
men her kan man ikke finde opdateringer og på soltek's side er der 5-6 forskellige uden versions numre så kan ikke rigtig finde ud af hvilken en jeg ska vælge...
http://www.esupport.com/biosagent/index.cfm?refere...
men her kan man ikke finde opdateringer og på soltek's side er der 5-6 forskellige uden versions numre så kan ikke rigtig finde ud af hvilken en jeg ska vælge...
nu har jeg fundet den rigtige bios opdatering, men i hjælpe filen står dette som punkt 2.
Step 2. Create a pure bootable diskette by including only the Drvspace*.bin file, Io.sys and the AWDFLASH.EXE onto the diskette. This program only works in pure DOS environment, the utility can not be worked in win95/98/ ME/NT/2000/XP.
nu er problemet bare at når jeg søger på Io.sys er det eneste der ligner den i mine svar en der hedde winIo.sys der ligger i c:\program files\projekt1\
nogen der kan hjælpe??
Step 2. Create a pure bootable diskette by including only the Drvspace*.bin file, Io.sys and the AWDFLASH.EXE onto the diskette. This program only works in pure DOS environment, the utility can not be worked in win95/98/ ME/NT/2000/XP.
nu er problemet bare at når jeg søger på Io.sys er det eneste der ligner den i mine svar en der hedde winIo.sys der ligger i c:\program files\projekt1\
nogen der kan hjælpe??
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.