mboost-dp1
Findes der "beskyttede" IRC netværk?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej
Jeg skal opretten en IRC kanal og vil gerne havde at den kunne blive beskyttet, så det f.eks. kun er mig der kan blive @ i kanalen.
Findes der netværk hvor man kan registrere en kanal og derved sikre sig at man er ejer, eller skal man ud i noget kompliceret noget med bots osv.?
Hvis der findes noget gratis er det selvfølgelig at foretrække, men alternativt en betalings service?
Jeg skal opretten en IRC kanal og vil gerne havde at den kunne blive beskyttet, så det f.eks. kun er mig der kan blive @ i kanalen.
Findes der netværk hvor man kan registrere en kanal og derved sikre sig at man er ejer, eller skal man ud i noget kompliceret noget med bots osv.?
Hvis der findes noget gratis er det selvfølgelig at foretrække, men alternativt en betalings service?
Dalnet undernet qnet og nesten alle med undtagelse af EFnet har vist den service!
Undetnet eller dalnet er nok det rigtige hvis det ikke er spil/floss relateret!
Personlig kan jeg godt se fidusen i at de 3 store netværk representere forskellige modeller for drift men hvorfor skal man have qnet og freenode som indholdspecifikken netværk?
Undetnet eller dalnet er nok det rigtige hvis det ikke er spil/floss relateret!
Personlig kan jeg godt se fidusen i at de 3 store netværk representere forskellige modeller for drift men hvorfor skal man have qnet og freenode som indholdspecifikken netværk?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.