mboost-dp1

Firefox understøtter ikke 100% XHTML ? :(

Gå til bund
Gravatar #1 - .dot
29. okt. 2004 13:59
Jeg er igang med en omkodning af hjemmesiden for Landsforeningen af arm- og bendefekte, hvor jeg ville forsøge at lave w3c valideret xhtml. Det er nu lykkedes mig, men Firefox viser ikke siden korret, men det gør IE tílgængel, piv :/

W3C valideret side: Clicky
W3C Validator: Clicky

Er der nogen der kan se hvad der er galt som fucker designet op i FF?
Gravatar #2 - FISKER_Q
29. okt. 2004 14:17
Hvis den skal se sådan ud i IE er jeg bange :(
Gravatar #3 - Infophreak
29. okt. 2004 14:20
Du har sat det op v.h.a. tabeller... det er ikke den store overraskelse, at de ikke bliver vist ens.

Og to tabeller inde i hinanden?! Jeg kan ikke engang forestille mig, hvordan det burde se ud. For den sags skyld kunne det sagtens være Gecko, der viser siden rigtigt, og IE, der viser den forkert.
Gravatar #4 - .dot
29. okt. 2004 14:41
#3 - Jeg har ikke lavet designet så... :P
Gravatar #5 - .dot
29. okt. 2004 14:58
Jeg fandt ud af at det var et tag der havde sneget sig ind, så FF viste faktisk siden korrekt.

Har dog et problem med at i "Nyheder" og "Set og sket" tabelerne laver FF en masse luft, kan ikke se i koden hvor den luft skulle komme fra...
Gravatar #6 - blackthorne_dk
19. nov. 2004 14:13
Brug divs i stedet for tabeller. Specifikationerne på tabeller er simpelt hen for løse / ikke fulgt godt nok. Fx viser IE rammer uden på tabellen, mens Mozilla viser dem inden for.

Desuden har jeg oplevet et par sider, der blev rendered 'korrekt' af Mozilla, men 'forkert' af FireFox? Er der andre der har set det?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login