mboost-dp1

Flere end 4 "enheder" tilsluttet.... hvordan?

Gå til bund
Gravatar #1 - Bloonz
16. maj 2003 00:12
Hejsa
På mit bundkort(Amd Athlon XP 2400+
ECS L7VTA, VIA KT400; 6xUSB 2.0; Lan; AGP X8)
Sidder der 4 "fladstik" (de der data stik)
Og jeg vil gerne have tilsluttet endu en harddisk, skal jeg så ud og købe nyt bundkort med flere "fladstik" og en ny strømforsyning med et til strømstik?... :(

- Bloonz
OG JEG ER PISSED PÅ GREENDATA.DK NU ER DER 3 MÅNEDER SIDEN JEG KØBTE COMP DER FOR 7100 OG NU KOSTER DEN 5100 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:(
plz help :)
Gravatar #2 - JAB
16. maj 2003 09:14
Hola,

du behøver ikke at købe et nyt bundkort, du skal bare have en pci ide controler (promise eller what ever), og vupti så er der mulighed for at koble 4 enheder mere til. hav det dog i tankerne at flere enheder kræver mer strøm. (er din psu stor nok ?)
Gravatar #3 - Bloonz
16. maj 2003 13:04
hmm det er en 300w ... men, de koster vel heller ikke så meget(hvis jeg skulle ha 2-4 strømforsynings stik til... vel?)
Gravatar #4 - JAB
16. maj 2003 14:47
Well, jeg kører med 4 diske (2 af dem på extern ide controler),1 dvd drev og 1 brænder samt et strøm slugende gfx kort og der bruger jeg en 300 watt
Gravatar #5 - Wolly
16. maj 2003 16:52
Det er ikke stikne der er problemet. Dem kan du købe i en hver computerbutik de plejer at gå under navnet "strømtyve". Måske er 300W ikke nok til alle dine diske, og så bliver du nød til at købe en større - 400W eller lignende. Men inden du går ud og bruger penge på sådan en, kan du jo lige se om det giver problemer først :-)
Hvis din gamle ikke er stor nok, vil din computer begynde at genstarte når den har lyst, så det bemærker du nok :-)
Gravatar #6 - Bloonz
17. maj 2003 06:07
>:| har haft det der genstart prob før, måtte sende min comp frem og tilbage 5 gange >:| de betalte kun 2x porto >:| og nu har de sat min puter 2k ned i pris >:| dumme svin!
----------------
nå tilbage til
emnet :D
Tak for hjælpen til alle.
Hvordan tilsluttes "Strømtyve" ?..

:)
Gravatar #7 - JAB
17. maj 2003 07:03
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login