mboost-dp1

fortryder køb af bærbar

Gå til bund
Gravatar #1 - zaio
25. sep. 2006 19:57
Hej

Jeg har d. 08/09-06 købt en acer bærbar med taske + en (pissedyr) forsikring

nu har jeg så prøvet alt det sjove der lissom er ved den, og har fundet ud af jeg mere er til stationære alligevel.
Jeg har købt den på finansiering.

kan jeg så godt fortryde købet i henh. til 14 dages returret???
og hvis jeg kan, får jeg så pengene, eller tager de dem igen?? (set i lyset af at jeg skal købe en stationær, så enten bytter jeg den bærbare for en computer, eller også køber jeg en stationær for de de penge jeg får på returretten?

hvis jeg stadig har computeren, kan jeg så godt afbestille forsikringen, og stadig få de (1500 kr) penge for den som jeg gav for forsikringen??

det var en masse spørgsmål.
håber jeg kan få nogle af dem besvaret
på forhånd tak...
Gravatar #2 - buch
25. sep. 2006 19:59
Du har kun 14 dages returret ved køb over nettet. Har du købt den i en fysisk butik, så er det bare sur røv medmindre de skilter med 14 dages returret?
Gravatar #3 - amokk
25. sep. 2006 20:02
#1 "kan jeg så godt fortryde købet i henh. til 14 dages returret???"

Hvis den er købt over fjernsalg (www, tlf, postordre) og det er under 14 dage siden du modtog den, ja.

"og hvis jeg kan, får jeg så pengene, eller tager de dem igen??"

Ja du får pengene igen

"hvis jeg stadig har computeren, kan jeg så godt afbestille forsikringen, og stadig få de (1500 kr) penge for den som jeg gav for forsikringen??"

Læs betingelserne i det papirer du har skrevet under på
Gravatar #4 - <3Thinkpads
27. sep. 2006 20:49
Mht til forsikring, så er der altid 30 dages returret på forsikringen. Det er et krav. Som Buch og amokk også har nævnt, så er returretten op til butikken, nogle har intet, nogle har 30 dage. Og så er det ikke alle som tillader maskinen har været brugt
Gravatar #5 - amokk
28. sep. 2006 00:18
#4 hvis hardwaren er købt via fjernsalg er der min. 14 dages returret
Gravatar #6 - svappe
28. sep. 2006 11:25
Gælder den 14 dages returret ikke kun i så fald man ikke har brugt det nævneværdigt?
Gravatar #7 - tgr
28. sep. 2006 14:40
Hej

Jeg har d. 08/09-06 købt en acer bærbar

Der stoppede jeg med at læse..
Gravatar #8 - <3Thinkpads
28. sep. 2006 16:33
#4:
Selvfølgelig, nogle gange glemmer jeg nogle ord :P Det er selvfølgelig kun hvis det er en fysisk butik og ikke fjernsalg.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login