mboost-dp1
Fullrate el. CC Solo el. ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej,
jeg vil gerne opgradere min forbindelse fra en 386/128 til min. 2mbit.
Men hvilken isp skal jeg vælge, når der skal være bedst og billigst? (Maks. 250/mdr)
Heller mest til CC Solo, da jeg ved der er mange herinde som er glade/tilfredse med det, og det er billigst, men har dog en lille upload (128 ift. 1024 hos FullRate) men det gør nu nok ikke så meget...
Men hvad skal jeg vælge?
jeg vil gerne opgradere min forbindelse fra en 386/128 til min. 2mbit.
Men hvilken isp skal jeg vælge, når der skal være bedst og billigst? (Maks. 250/mdr)
Heller mest til CC Solo, da jeg ved der er mange herinde som er glade/tilfredse med det, og det er billigst, men har dog en lille upload (128 ift. 1024 hos FullRate) men det gør nu nok ikke så meget...
Men hvad skal jeg vælge?
"Men hvilken isp skal jeg vælge, når der skal være bedst og billigst? (Maks. 250/mdr)
Heller mest til CC Solo ... det er billigst, men har dog en lille upload (128.." (kbit)
CC Solo til 249 kr/måned er med 512 kbit
Jeg har 8mbit/512kbit CC Solo og min forbindelse ser sådan ud
http://www.speedtest.net/result/108414502.png
Heller mest til CC Solo ... det er billigst, men har dog en lille upload (128.." (kbit)
CC Solo til 249 kr/måned er med 512 kbit
Jeg har 8mbit/512kbit CC Solo og min forbindelse ser sådan ud
http://www.speedtest.net/result/108414502.png
#2 ok så læst forkert på CC hjemmesiden, men din download er da rimelig dårlig eller hvad? næste 1½ mbit for lidt ift hvad du betaler for?
Øh.. Jeg skulle ifølge mit abonnement have 512 kbit og jeg måler det til 554 kbit effektivt(!), hvordan kan det være dårligt?
At jeg ikke får fuld 8 Mbit (som rent effektivt burde ligge på omkring 7 Mbit) kan jeg sagtens leve med, specielt når jeg kan læse de fleste andre ligger nogenlunde på det samme. Det er trods alt næsten 850 kB/s, nok til mig foreløbigt.
At jeg ikke får fuld 8 Mbit (som rent effektivt burde ligge på omkring 7 Mbit) kan jeg sagtens leve med, specielt når jeg kan læse de fleste andre ligger nogenlunde på det samme. Det er trods alt næsten 850 kB/s, nok til mig foreløbigt.
#2 Jeg skiftede til cybercity til en 2k/128 fordbindelse for et par måneder siden. Jeg uploader med omkring 55-60KBps og har intet fået at vide om at det produkt jeg køber er blevet opgraderet. Så hvis det er standarden ved cybercity så er der vel ikke grund til at købe et dyrere produkt, som indeholder præcis det samme.
#1 Cybercity er en rodebutik. Det bør man egentligt holde sig fra, men holdt op imod mine erfaringer med TDC og Telia så er der ligesom ikke så meget at vælge mellem hvis man vil have internet. Når man bare holder dem i ørene så de fakturerer en rigtigt og åbner ens telefon når de skriver de har åbnet den så er det fint nok - kører ellers også stabilt. Fullrate kender jeg ikke så meget til så det må du have andre til at fortælle om.
#1 Cybercity er en rodebutik. Det bør man egentligt holde sig fra, men holdt op imod mine erfaringer med TDC og Telia så er der ligesom ikke så meget at vælge mellem hvis man vil have internet. Når man bare holder dem i ørene så de fakturerer en rigtigt og åbner ens telefon når de skriver de har åbnet den så er det fint nok - kører ellers også stabilt. Fullrate kender jeg ikke så meget til så det må du have andre til at fortælle om.
#3: Tror jeg tog fejl af download og upload :)
Altså min upload ligger en del højere end man skulle regne med, det tror jeg den gør på mange forbindelse, ikke kun hos CC.
Men at min download ligger på 6741 kbit er rimelig normalt.
Hvis vi siger 8032 kbit - 10-15% overhead (pakkeheaders og jeg ved ikke hvad) så burde jeg have et sted mellem maksimalt 7,06 og 6,67 Mbit
Jeg har ifølge speedtest.net 6,58 Mbit, så der er vel ikke så meget at brokke sig over. Jeg er trods alt heller ikke nabo til centralen.
#5: Skal ikke kunne sige om de kaster om sig med upload uanset hvilken forbindelse man har, men da man ikke kan få 8 Mbit med 128 eller 256 kbit upload så er jeg selvfølgelig nødt til at
edit: + betale for 8/512
Altså min upload ligger en del højere end man skulle regne med, det tror jeg den gør på mange forbindelse, ikke kun hos CC.
Men at min download ligger på 6741 kbit er rimelig normalt.
Hvis vi siger 8032 kbit - 10-15% overhead (pakkeheaders og jeg ved ikke hvad) så burde jeg have et sted mellem maksimalt 7,06 og 6,67 Mbit
Jeg har ifølge speedtest.net 6,58 Mbit, så der er vel ikke så meget at brokke sig over. Jeg er trods alt heller ikke nabo til centralen.
#5: Skal ikke kunne sige om de kaster om sig med upload uanset hvilken forbindelse man har, men da man ikke kan få 8 Mbit med 128 eller 256 kbit upload så er jeg selvfølgelig nødt til at
edit: + betale for 8/512
Altså selvom Ronsons svar er rimelig underlige :P så tror jeg at vi vælger CC snart... er ved at være træt af vores langsomme forbindelse nu, især jeg skal downloade f.eks. eller spille BF2 multiplayer. Tak for hjælpen ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.