mboost-dp1

Gratis trådløst internet i Århus?

Gå til bund
Gravatar #1 - Vassago
10. feb. 2004 15:26
Er der nogen der har noget info og tips :) - kun i Århus-området.
Gravatar #2 - runelolk
11. feb. 2004 14:36
Intet her i verdenen er gratis, men du kan selvfølgelig altid være heldig at have en flink-fyr/idiot i dit nabolag hvis netværk du kan koble dig på. www.redspot.dk udbyder billigt trådløse internet løsninger i århus. De dækker vist nok stadig kun Frederiksbjerg.
Gravatar #3 - Vassago
11. feb. 2004 21:17
Jeg har selv fundet ud af noget :) - redspot leverer gratis internet i samarbejde med HP i Århus midtby, ellere nærmere Pustervig Torv, bl.a. på cafeerne "Jorden", "Felis" og "Carlton" og muligvis også McD :)

Det går ikke så hurtigt, vil skyde på noget der minder om ISDN...
Gravatar #4 - blackthorne_dk
11. feb. 2004 23:06
#2 jeg kan ikke se grunden, til at opfordre folk til uhæmmet at bruge netværk der står åbne.

Mit netværk er minimalt sikret, med den begrundelse at jeg ikke med mit udstyr kan sikre det 100% uden at skulle køre vpn over mit lan, hvilket ville tage en del af min båndbredde. Signalet er at det ikke står åbent, og at du skal bryde denne minimale sikkerhed for at komme ind. Så regner jeg med at folk piller fingrene væk.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login