mboost-dp1
Hader windows!!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
HVordan kan det være at tastaturet på min bærbare er helt underligt (mange af taster skriver forkerte tal og bogstaver)
Jeg havde et eksternt usb keyboard tilsluttet og efter det er tingende så gået galt!
Jeg har været inde i enhedshåndtering og prøve hvad man nu engang kan... tror jeg!
Håber virkelig at der er nogle der kan komme med at svar!
Jeg havde et eksternt usb keyboard tilsluttet og efter det er tingende så gået galt!
Jeg har været inde i enhedshåndtering og prøve hvad man nu engang kan... tror jeg!
Håber virkelig at der er nogle der kan komme med at svar!
Prøv lige at vent lidt, jeg tror der er noget du kan gøre. Jeg kan bare ikke lige huske hvad det hedder. Noget i "control panelet" måske noget i stil med "local settings".
Edit :
Jeg bruger ikke Windows.
Edit :
Jeg bruger ikke Windows.
Jeg prøver lige at se om jeg kan finde ud af det...
Men mange tak for hjælpen...
Jeg burde nok også skifte!!! Problemet er at det min arbejdscomputer.
Men mange tak for hjælpen...
Jeg burde nok også skifte!!! Problemet er at det min arbejdscomputer.
[spoiler]
"Ulovlig-handling" boks i Vista:
[/spoiler]
"Ulovlig-handling" boks i Vista:
Windows har nu lavet lort i det igen.
Du skal nu skylle ud for at komme videre.
[/spoiler]
Just præcis...!! Men er der ikke en eller anden der ved hvad fanden der er galt???
Prøv at tjek det er link ud....
http://www.snopes.com/humor/jokes/autos.asp
Prøv at tjek det er link ud....
http://www.snopes.com/humor/jokes/autos.asp
ehm er du sikker på det ik er fordi du har valgt num lock til på det eksterne tastatur, og nu er en del af bogstaverne så sat til at fungere som numpad?
eller har du sikret dig, hvad dit input language står til, i keyboard options eller regional options i dit kontrolpanel?
lyder som en fejl der er ret let at fjerne, at nogen så foreslår geninstallation skal du ik tage dig af :-)
eller har du sikret dig, hvad dit input language står til, i keyboard options eller regional options i dit kontrolpanel?
lyder som en fejl der er ret let at fjerne, at nogen så foreslår geninstallation skal du ik tage dig af :-)
BABY I LOVE YOU!!!! :) Jeg skriver den bærbare nu!!
Hvis jeg havde haft en haft en fisse og lignet pigen i dine drømme, havde jeg stået til rådighed for dig hele weekenden! :)
Hvis jeg havde haft en haft en fisse og lignet pigen i dine drømme, havde jeg stået til rådighed for dig hele weekenden! :)
Helt enig... Jeg må indrømme at jeg ikke er den store haj til computere, men det er dem der har skrevet de indlæg nok, så det er da meget sjovt! :)
Bla bla bla... jeg har lige rost din hjemmeside og tilbudt dig min fisse... hvis jeg havde en :) Svin de andre til :)
Det er rigtigt nok, jeg arbejder bare sammen med en der hader windows... og jeg er meget nem at manipulerer med... :)
Det er rigtigt nok, jeg arbejder bare sammen med en der hader windows... og jeg er meget nem at manipulerer med... :)
Windows er garbage til labtop medmindre du er millionær.
Få fat i Mandriva og brug gnome desktop. det har jeg på min labtob og det har aldrig gået ned. og det er lige så nemt som at installere windows.
Få fat i Mandriva og brug gnome desktop. det har jeg på min labtob og det har aldrig gået ned. og det er lige så nemt som at installere windows.
wee hader os windows det er noget crap mystistk er at linux er gratis men os bedre hehe sjovt ikke. nede i start baren eller jah den der bar nederst på skærmen over ved de små iconer der står der to bogstaver de skal være dansk eller DA det bestemer hvilket sporg tastetur du har mener jeg. prøv det...
#20 jeg antager at du har skrevet her af uvidenhed og ikke for at trolle... derfor vil jeg lige forklare min flamebait stemme
1. åbne de 2 huller du ser ud ad, og kig på datoen, denne tråd er snart 2 mdr gammel!
2. inden du lukker støj ud, bør du læse de ord som andre herinde har skrevet først. hvis du havde gjort det ville du også se at løsningen var i #10 og intet havde med windows at gøre.
3. med dine evner inden for både netikette og stavning, tvivler jeg stærkt på at du er i stand til at få en linux installation op at køre, så det undrer mig da lidt at du i den grad "argumenterer" for at linux er bedre, og så endda mht. et problem som er hardware-relateret
1. åbne de 2 huller du ser ud ad, og kig på datoen, denne tråd er snart 2 mdr gammel!
2. inden du lukker støj ud, bør du læse de ord som andre herinde har skrevet først. hvis du havde gjort det ville du også se at løsningen var i #10 og intet havde med windows at gøre.
3. med dine evner inden for både netikette og stavning, tvivler jeg stærkt på at du er i stand til at få en linux installation op at køre, så det undrer mig da lidt at du i den grad "argumenterer" for at linux er bedre, og så endda mht. et problem som er hardware-relateret
hvad blev der egentligt af de gode gamle dage hvor computere ikke var mere komplicerede end at de faktisk kunne det de lovede på pakken.
jeg savner faenme min gamle Mac LC475 det kan godt værre den kun havde 255farver ikke noget indernet og i det hele taget bare var en interaktiv skrive maskine men den lovede ikke mere end den holdt og den lavede ikke alt det lort en "moderne" Computer gør.
Hvor var det kæden knækkede og omdannede computeret til komplekse ting som kun en meget smal elite helt kan hitte ud af!
Og nej linux er mindt ligeså komplekst og uigennemskueligt som windows det er heller ikke løsningen, web2.0 når der en gang er en eller anden der finder ud af hvad det egentligt er og skal værre er måske en løsning.
jeg savner faenme min gamle Mac LC475 det kan godt værre den kun havde 255farver ikke noget indernet og i det hele taget bare var en interaktiv skrive maskine men den lovede ikke mere end den holdt og den lavede ikke alt det lort en "moderne" Computer gør.
Hvor var det kæden knækkede og omdannede computeret til komplekse ting som kun en meget smal elite helt kan hitte ud af!
Og nej linux er mindt ligeså komplekst og uigennemskueligt som windows det er heller ikke løsningen, web2.0 når der en gang er en eller anden der finder ud af hvad det egentligt er og skal værre er måske en løsning.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.