mboost-dp1

harddisk fungere ikke

Gå til bund
Gravatar #1 - toppermaestro
18. jul. 2006 21:46
Hjælp, min ene harddisk fungere ikke. Windows siger den ikke er formateret. Jeghar ikke gjort noget. Nogen der kender til programmer som kan hjælpe?
Gravatar #2 - Saxov
18. jul. 2006 21:55
Hvis det er en ny harddisk, skal du lige lave en partition på den.
Gå ind under kontrol panelet, Administrative Værktøjer, Computer Håndtering - Vælg Disk Håndtering, og lav en partition på den.

Hvis den har virket tidligere - check kablerne.. :P
Gravatar #3 - toppermaestro
18. jul. 2006 22:38
har desværre en masse data der på som jeg ikke kan undvære :-(

og kablerne virker
Gravatar #4 - Biggi
19. jul. 2006 08:58
Google GetDataBack for .. NTFS eller FAT. Husk IKKE at formatere disken.

Jeg har reddet 400gb data ud af en disk på med det program da jeg havde samme problem som dig. Derefter skiftede jeg så til Linux pga. jeg indså at Windows var skod :P
Gravatar #5 - Kadann
23. jul. 2006 10:15
#4 -

Linux har vel ikke noget at gøre med om ens harddisk virker?
Gravatar #6 - ztyle
23. jul. 2006 12:05
Jeg havde et ligne problem hvor at window ligepluslig ikke ville starte op, da det mente at drevet var uformateret, så jeg startede SuSe op, der kunne jeg uden problemer komme til alle mine dataer.
Jeg Skrev en klage til MS hvor de svarede tilbage med et link til et 3.parts købe produkt(som sædvanligt)
Gravatar #7 - mrmorris
23. jul. 2006 16:41
#5 Nej men det har Windows vel heller ik? Tilgængæld kan jeg nikke genkendende til problemet med at miste en HD's PT som indeholder en NTFS parition, jeg løste problemet ved at hotplugge (SATA) den imens windows kørte og pludselig kunne jeg se data igen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login