mboost-dp1
Harddisk stået af? Hjælp
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej
Min mors bærbar er gået kaput - Thinkpad R51 - XP
Når jeg booter op får jeg flg. fejlmeddelelse: UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME
Den forslår at jeg starter op i fejlsikret tilstand, men der får jeg samme fejlmeddl. Ergo jeg kan ikke komme ind i windows.-
Harddisken lyder heller ikke helt sund, der kommer nogle underlige lyde fra den. Når jeg booter op kan jeg godt komme ind i IBM´s rescue and recovery men jeg synes ikke umiddelbart jeg kan bruge det til noget!
Hvad gør jeg?
Prøver at låne et case til harddisken og smider den til min egen vis USB? Det kan ikke gøre mere skade vel?
Jeg takker på forhånd for kyndig hjælp
Min mors bærbar er gået kaput - Thinkpad R51 - XP
Når jeg booter op får jeg flg. fejlmeddelelse: UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME
Den forslår at jeg starter op i fejlsikret tilstand, men der får jeg samme fejlmeddl. Ergo jeg kan ikke komme ind i windows.-
Harddisken lyder heller ikke helt sund, der kommer nogle underlige lyde fra den. Når jeg booter op kan jeg godt komme ind i IBM´s rescue and recovery men jeg synes ikke umiddelbart jeg kan bruge det til noget!
Hvad gør jeg?
Prøver at låne et case til harddisken og smider den til min egen vis USB? Det kan ikke gøre mere skade vel?
Jeg takker på forhånd for kyndig hjælp
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.